Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

MB' ye ne oldu?

MB' ye ne oldu?
 

Merhaba!!! Ben geldim. MB 'ye ne olmuş böyle??? Ben çok yorgunum. Çünkü bir sürü olumsuzluk yaşadım. Çok sıkıldım, üzüldüm, sevindim, yürüdüm, yüzdüm.
Tatil çok ayrı bir olay. Fakat kesin ve net olarak öğrendiğim bir şey var. Asla evlilerle ve bunalımda olan arkadaşlarla tatile gitmeyin.

Tek başınıza gidin daha iyi. Asla bu iki şeyi yapmayın.Yaparsanız hiçbir şeyden zevk alamayacağınızı bilin.Hatta arkadaşınızın bunalımıyla uğraşırken birdenbire kendinizi derin bir kederin ortasında bulabilirsiniz.Ne olduğunu anlamaya çalışırken de normal zamanda asla aramayacağınız eski sevgilinize yalvar yakar mesaj çekerken bulabilirsiniz kendinizi.

Evli çiftlerle giderseniz de her saat başı kopacak olan kıyamete kendinizi hazırlayın.Kıskançlık, nefret, intikam, haset, beğenmeme, öldürme hatta boşanma duygularının yoğun olduğu bir gerilim filmi izler gibi olacaksınız.Bu hengame içinde de tatil yapmaya çalışacak ve yine asla aranmaması gereken eski sevgiliye imdat mesajları yazmaya başlayacaksınız.

Yani ben ettim siz etmeyin ve tatile tek başınıza gidin derim.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..