Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

MB ailesinin çatısı çatırdamaya başladı!

MB ailesinin çatısı çatırdamaya başladı!
 

Yıllar önce bir platin dergisinde okuyorum, dergi muhabiri İstanbul’da bir şirketin yönetim kurul üyeleri ile röportaj yapıyor!

Şirketin sahiplerinden birisi Yahudi, diğeri Hıristiyan!

Muhabir soruyor; sizler ayrı dilden, ayrı ırktan ve ayrı zıt düşüncelerden iki insansınız, nasıl oluyor da bu kadar başarılı bir şirketiniz var?

Cevaplıyorlar; Biz aynı düşüncelere, aynı ticari zekâya sahip olsaydık, aynı duyguları paylaşıp, aynı şeyleri görebilseydik, ortak olmamıza neden gerek olsun ki diyorlar!

Buradan çıkartmamız gereken dersi hepimiz çok iyi anladık diye düşünüyorum!

Bizler aynı düşünceleri paylaşmayız!

Aynı şeylerden zevk, keyif alamayız!

Ancak çoğumuz; Demokrasiden bahsediyoruz!

İnsan özgürlüğünden bahsediyoruz!

Düşünce özgürlüğünden bahsediyoruz!

Ancak insanların düşüncelerini özgürce ifade etmelerine sınır getirmeye çalışıyoruz!

Sen neden bunu yazıyorsun ki diyoruz!

Senin yazını hiç beğenmedim diyebiliyoruz!

Yazdığın yazıyı tiye aldım diyebiliyoruz!

Biz kimiz ki?

Bizler ne amaçla buradayız ki?

Düşüncelerimizi yanlış da olsa ifade edemeyecek miyiz?

Herkesle aynı düşünceyi paylaşmak zorunda mıyız?

Her arkadaşımızın yazdığını beğenmek zorunda değiliz!

Beğenmediğin yazıyı eleştirme hakkımız olabilir!

Ancak saygı çerçevesinde, ahlak çerçevesinde olmalıyız diyorum!

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..