Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
 

MB Blog yarışması En İnsancıl Yaratık Ödülü sahibini buldu!!

MB Blog yarışması En İnsancıl Yaratık Ödülü sahibini buldu!!
 

MB yarından itibaren yarışma sezonunu açarak ortalığı baya kızıştıracak. Bendeniz ismimden de anlaşılacağı üzere bahstızım , dolayısıyla da yarışmayla falan alakam olmaz, olamaz.... Yarışmalar benden, ben yarışmalardan uzak dururuz... Tabiiki de oylama olayında katılırım beğendiğim bolglara desteğimi veririm. Juri üyesi olmak bana daha cazip geliyor, daha ağır oluyorsun böyle bi havan oluyor, karizman artıyor, bir şeyler oluyor...

Yarışmaya katılmayacağım ama bir taraftan ödül almak istiyorum. Bunun için hiç editörleri veya okuyucuları yormadan kendi ödülümün resimini internetten indirdim ( aha yukarda gördüğünüz) ve de kendimi ödüllendirdim.Yani bana ayrı bir kategori açıp kendi dalımda tek başıma yarıştırılma imkanı verilseydi yarışırdım da, bir sürü yarışmacının olduğu yarışmaları sevmiyorum ben( beceriksizim demiyorum sevmiyorum diyorum aman siz çaktırmayın)..

Neyse efendim bendeniz kendimi' En İnsancıl yaratık' ödülüyle ödüllendirdim. Daha önce ki bir blogumda katıldığım bir yarışmada yarışmacıların nerdeyse yarısına ödül verildiğini, bana bir şey verilmediğini, ve en azından keşke bu ödülü teselli niyetine verselerdi demiştim ya.... Taa o zamanlardan kalma bir yaradır bu bana.... Fırsat bu fırsat burda yarışma var, hemen kendime bu ödülü vermeye akıl ettim. Benden söylenmesi bu ödül bana ait başkasına yar etmem...

Tebriklerini iletmek isteyenler yorumlarıyla beni destekleyebilir:) Allahım gerçekten ödül almış kadar sevindim, mutlu oldum, içim içime sığmıyor, sanırım sol gözümden iki, sağ gözümden üç damla gözyaşı dökülecek...
Yarın sabah ödülümle birlikte bir kaç tv programına da konuk olurum bu gidişle kim tutar beni:)

Neyse ben ödülümü almış bir canlı olarak köşeme çekilirim, yarışacak olan arkadaşlara başarılar dilerim...
Umarım en güzel yazılar derece alır, emek verenler mutlu olur...

En İnsancıl Yaratık ödüllü Bahtsı Juliet
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..