Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Mb Cennet Mahallesi (15)-UGA'nın Kızları-

Mb Cennet Mahallesi (15)-UGA'nın Kızları-
 

Yam- Yam'ların şef'i, UGA çok ciddi görünüyordu. Baterist Metin, Okan Tınmaz ve Yakamoz Murat henüz ısınmaya başlayan dev kara kazanın içinde, ayakları yanmasın diye ''Pire Dansı'' yapmaya başlamışlardı.

''Zıp zıp'' Zıplıyorlardı. Ne bilsindi zavallılar, daha önce hiç kazanda haşlanmamışlardı ki.

Bizimkilerden birisi , UGA'nın kızı ''Yogo''yla ya evlenecekti ya da burada Yam-Yam'lara yem olacaklardı.

Vahşi kabile dansçıları yerlerini almışlar;tam-tam orkestrasının elemanlarını bekliyorlardı. Karşı tepedeki Amazon ormanlarının kıyıcığındaki bambu ağaçlarından yapılmış ve kazıklar üzerinde çok muhteşem duran evde, bizim DEDE alem yapıyordu.

Dede'nin, burunları ve dudakları ''Halkalı''dört karısı da yanındaydı.İnsan derisinden yapılmış dümbelekler çalarak Dede'ye cilve yapıyorlardı.

Koca Dede, arkadaşlarımızın haşlanmasına da göz göre göre razı olabiliyordu. GÜM, Gözetleme Kulesinden sadece olayları seyredebiliyorduk. Müdahale şansımız adeta yok gibiydi. Aklıma Teneke Kafa geldi ve yanına gitmiştim.

''Bak Melik, ayıp oluyor, şuraya bir müdahale etsen de arkadaşlarımızı kurtarsak!..Nasıl olur ..Hııı !..''


''Ben size söyledim Mesut Abi!..Doing !..Beni de -sırma anten saçlı- güzel Çi-Çu ile ''Baş göz edin''...Hallederiz...''

''Tamam...Söz...gel, sen arkadaşlarımızı kurtar...Dünür başı ben olacağım !..Hemen yarın !..Tamam mı?..''


''Abi şu seneti imzalarsan olur !..Niye olmasın ?..Hem Murat Ertaş Hocam'la Necip Abi hazır yukarılardayken :))''

'' Tamam imzaladım !..Haydi şimdi iş başına !..Peki nasıl gideceğiz oraya ?..''


''Biz gitmeyeceğiz abi!..Sağlam bir adam göndereceğiz !..Kihhh..Kihh.. !...''

''Ülen Kemani Kumakıtan gibi gülüp durma be !..''

''Kızma Abi!..Oraya Özgün Kaplama'yı göndereceğiz !..O'na -Süper-Man '' elbisesi diktiriver !..''

''İyi fikir Özgün, gözü kara çocuktur !..Delikanlı adamdır !..Bu işi bitirir !..''


''Abi !..Dur !..Önce Şekerpınarı'nı Miami'ye yollayacağım !..O'na sözüm vardı !..''

''Şeker kız !..Buraya gelir misin !..Bir bilmecem var çocuklaarr ?..Tınını nııım !..Bak teklif güzel !..''


''Duydum Mesut Abi !..Haydi şimdi ne olur !..Bak cicilerimi giydim;bavulum da hazırken !..''''

''Tamam haydi gir tünele !...Hoop !..Bu iş de tamam !..Şekerpınarı'nı inşallah kurda kuşa kaptırmayız!..'' ''

''Belli mi olur ?...Abiii !...Kih...kiiihh !..İyi de Mesut Abi, Şeker'in yerine vekaleten kim bakacak ?..''

''Onu düşündüm...Köyden nişanlım Gül Rüba gelecek ...657'ye göre kadrolu alacağım işe !..''


''Abi benim nişanlım Çu-Çi'ye de burada bir iş ayarlasak !..Kuvvetli bilgisayarı ve Marsça'sı var !..Doing !..''

''Yok !...Devenin nalı !..Bu ülkede milyonlarca işsiz var, oğlum !..Bir de Mars'takiler gelsin iyi valla!..''


''Saraydaki kızlarımızın keyfi yerinde abi !..Dün gece saklambaç oynadılardı !..Bir görecektin Kih...kiih!..''

''Amman dokunma keyflerine !..Biraz çocuklarını yaşasınlar !..Ben de dün izledim yakan top oyunlarını !..Özledim çocukları, gözlerim doldu bak !..''''

''Ama abi...Dönüş biletlerinin süresi bitiyor !..Buradaki akrabaları da merak edip duruyorlar.Doing !.. Özlemişler.''

''Tamam, yakında muhtar seçimleri var !..hepsinin burada olmaları lazım !..Ama Okan'lar ?..''


''Abi senin Murat, Metin ve Okan UGA'nın kızlarına ''Tav ''olmuşlar...Kih...kiih...''

''Ne diyong sen leyn ?..Nasıl olur ?..Kaynar kazandaydı onlar..Hem o kızlar, yamyam !..''

''Ne Yam -Yam'ı abi !..Bak ekrana !...Kızlar üçüz..Üçü de Naomi Campel gibi ''

''Aaaaa !... Sahi...Yahu bunlar kazandan da çıkmışlar...Kızlarla ''Gulu gulu dansı '' yapıyorlar!..''


''Evet...Bak babaları UGA'nın da elini öpüp duruyorlar...Mercimek fırında abi!..''

''Vay vaaayyy !...desene biz bunları, MB Cennet mahallesi'ne zor getireceğiz !..''


''Asıl sen şimdi seyret Abi !..Doing !..Bak !..Kolunda iki genç kadınla dans edeni görüyor musun ?..''

''Dur bakayım !...Aaaaa !... Olamaz !...Yahu bu bizim...Şey... Ne zaman gitmiş oraya ?..Olamaz !..''


''O , gider Abi !..Benim bile aklım ermedi...Halbuki biz onu başka bir yere göndermiştik !..Doing !..kih !..Kiiih !..''

''Allah !..Alaaahhh !... Küçük dilimi yutacağım yahu !..Ne zaman gitmiş oraya ?..''
..............

(Yamyamistan'a kaçak giden kim olabilir, biliniz bakalım ?..)






 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..