Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '07

 
Kategori
Edebiyat
 

MB'da bir şair; Coşkun Karabulut

MB'da bir şair; Coşkun Karabulut
 

Sunay AKIN 24 Haziran 2007 tarihli Cumhuriyet gazetesindeki köşesinde KEÇİLER FESTİVALDE BULUŞTU yazısında sözedince ve bir de şiirini koyunca ben de blogda yazayım dedim.
Şöyle diyor Sunay AKIN; "Ölüdeniz yüzük şeklinde bir kumsal, kelebek vadisi, dağ keçisi ve biraz da şair Coşkun Karabulut demektir."
İşte Karabulut'un hayku tadında bir şiiri:

gök;
bir dikili ağacı bile yok
bir de nazarlık takmış
masmavi!.."

MB yazarlarımızdan Coşkun KARABULUT aynı zamanda bir şair. Ben de onun hakkındahi güzel yazıları görünce çok seviniyorum. Ben de Ölüdeniz'de yaşıyorum ve güzel şeyler yazmaya çalışıyorum. Bunun için yapılan övgüler sanki bana da yapılmış gibi geliyor.

Coşkun KARABULUT'ın şiirlerini ünlü yazar Çetin ALTAN zaman zaman Milliyetteki köşesinde yayınlar. 04.06.2006 tarihli Milliyette Çetin ALTAN köşesinde yayınlanan şiirlerden biri;


az kaldı

görülmez
çok büyük bir bilincin
bilinçaltıyız sanki
her sevinç yarım
her arzu kursağımızda kalıyor
bunca engel
bunca baskı
patlayacağız birgün
ama nerede
ama nasıl

Neredeyse her ay bir şiiri yayınlanır Çetin ALTAN köşesinde.

Kısa, yalın, espri taşıyan, güldüren ve düşündüren şiirler. Aynı şehirde yaşadığım bu şairimizle MB'da da birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum. Dileyenler onun şiirlerini sitesinden okuyabilir; www.coskunkarabulut.com

Ölüdenizden sevgiler ve bir şiir Coşkun KARABULUT'tan

ÇİZGİ

herkesin bir tavrı var yaşamda
kendi doğru çizgisinde
akıp gider yaşamı

gülmek bir çizgi
ağlamak eğri çizgi
sevda yükselen
nefret alçalan çizgi

nazlı nazlı yürümek
ne güzel çizgi
kavuşmak sevgiliye
kesişen çizgi

okumak, incelmek hassas bir çizgi
vurdum-duymaz olmak;
o da bir çizgi

bir çizgiler demetidir yaşamak
ölüm: hepsinin üstüne bir çizgi

 
Toplam blog
: 15
: 826
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Ölüdeniz'de yaşıyorum. Denemelerimi Milliyet blog kanalıyla geliştirmek istiyorum. Yazmak kendini if..