Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

MB’da yorum ya da mesaj onayı

MB’da yorum ya da mesaj onayı
 

Karar aldım. Bundan böyle her yorum ya da mesajı onaylamayacağım. Bugüne kadar hiçbirini geri çevirmedim.

Sağ olsunlar yorum-mesaj yazma zahmetine katlanan arkadaşlar prensibi bozdurmadılar.

Kim bilir prensibime aykırı içerik de yorum-mesaj düşebilir. İşte o zaman yayınlamamayı karar aldım.

Nedir onlar?

Bilimsel açıklama yerine sataşmalar olursa. İsim takmalar gerilimler olursa. Kişi hak ve hürriyetlerine saldırı olursa. Aşağılayıcı, küçük düşürücü kelimeler olursa. Gerilim ve gerginlik oluşturursa. Olmazsa olmaz değerlerimizi istismar edici olursa. Tekelcilik anlayışı yer alırsa. Baskı ve dayatma çığırtkanlığı olursa. Bilimsellikten mantıktan uzak, mesnedsiz yorumlar olursa. Çamur at da izi kalsın cinsinden olursa.

Evet, onlara gözden kaçmadıkça onay vermeyeceğim.

Hiç olmazsa kişilerin özel kin ve hırslarını sütunlarımda sergilememiş olurum.

Öyle düşündüm.

Elimden geldiğince buna uyacağım.

Bilmem ne kadar sürdürebileceğim. Fakat dedim ya elimden geldiği kadar bunlara uymaya çalışacağım.

Bu da benim özgür düşüncem. Kusura bakılmasın.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..