Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

MB'daki cinselliğe gelince...

MB'daki cinselliğe gelince...
 

Ben kimse özeleştiriye karşı değil diyemiyorum.

Çünkü orda kendi fikrimi söylemem gerekirse ben öze eleştiriye karşı değilim.

Bilakis yanındayım diyorum.

Başkasının adına konuşmak istemem.

Bu sitede herkes kendi düşüncesini yazar anlatır açıklar…

Kim ne karışır.

Karışmamalı da.

Madem düşündüklerimizi özgürce yazmayacağız o zaman yazı yazamayız demektir. Yazıyorsak kendimize ait düşüncelerimizi yazıyoruz demektir.

Ben kişilerin hak hukukunun çiğnenmesine taraftar değilim.

Orada da kalkar kendi düşüncemi söylerim.

Mesela kadın ve cinsellik konulu yazılara da bu yüzden tepki göstermiştim.

Kadın deyince akla önce cinselliğimi gelir diye soruyorum?

Yatak hayatı, seks vs. konuya bu açıdan bakınca kadının sömürüldüğünü düşünüyorum. Sömürüye karşı çıkanlar tarafından sömürülmesine de bir anlam veremiyorum.

Oysa kadın önce kadındır.

Onurlu bir varlıktır.

Her şeyden önce insandır.

Sürekli çıplak resimlerinin yapıştırılması onun gururunu rencide etmektir.

Bu yapılanı özgürlüğe bağışlarsak kadının gururunu kurban etmiş oluruz.

Elbette bilgi verilecek.

Buna karşı değilim.

Fakat sanki kimsenin cinsel bilgilerden haberi yokmuş gibi ki hem de bu bloklarda harıl harıl böyle bir derde düşmeyi anlamakta güçlük çekiyorum.
Niye kadından söz ederken hemen cinselliğinden yola çıkılsın ki?
Niye kadın deyince cinsel duygular tahrik edilsin ki?
Bence bu iş fazla abartılıyor. Buna gerek yok.
Kadının bir anne olduğu unutulmamalı. Hala, teyze kızkardeş abla…
Bunlar göz ardı edilmemeli.Daha sayayım mı? öğretmen, doktor, işkadını…
Belden aşağıyı bırakıp ta biraz da beyinlerle düşünelim istiyorum.
Siz de farkındasınız zaten kadının uğradığı baskı, şiddet, taciz vs. ona yetmiyormuş gibi bir de bu şekilde kırılma yaşatmaya hakkımız yok.

Taciz dedim de. Bu yapılanları da cinsel taciz olarak görüyorum.
Taciz sadece dokunarak yapılmaz ya.

Sözlü yapılıyor kabul ediyoruz da yazılı olunca mı bunun adı özgürlüğe çıkıyor.

Bu hakkı kim veriyor. Nereden alıyoruz?

Lütfen biraz duyarlılık.

Katılan da olur katılmayan da.

Tabi bunlar benim düşüncelerim.

Ha bu konularda kişiler kendi hayat hikâyelerini anlatacaksa ona söylenecek sözüm olmaz. Bu kendisini bağlar.

Peki, bu konuda ben böyle düşünüyorum. Ya siz ne düşünüyorsunuz desem?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..