Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

MB’de kimler yazar…

MB’de kimler yazar…
 

Resim int. Alıntı - Yakarış tarzı ve içeriği insanoğluna aittir de her neyse...Kedicik oldukça başarılı sayılır.


Amator (Latince)

 Amateur(Fransızca)

Amatör: Latin/Fransız kökenli dilimize hizmet ederken…

Hangi eşkâl altında olursa olsun; karın doyurmaz.

Amatör işler: Ruhu besler, beyni rölanti halinden kurtarır.

Yaver giderse; önce şöhret gelir ardından bereket…

Amatör MB: Türkçe/ Mutsuz, doyumsuz

MB’nin jandarması bekçisi, polisi;  papazı, hahamı imamı var mıdır? Yok mudur?  Görünmez ama okunur.

 Ana baba yasasından yoksun olsa da MB kurallıdır.

  Kurallara iyi kötü uyanlar mutlaka çoğunluktadır.

Kurallı yazana var olan kurallar yetmez ise bu neye alamettir?

Yasa masa onun doyumsuzluğunu gideremez.

Meramı bellidir.

Tribünlerde Kendini  -Veri İmportant Person-köşesine atabilse; rahat bir nefes alacaktır.

Hâlbuki curcuna terk etmek istediği sahada vuku bulur.

“Tüm golleri ben atsam, çelmeleri ben taksam, hakem: Sadece benim şikâyetlerimi kaile alsa; top hep benim ayağımda kalsa…”

İşte o zaman “AMATOR” olunmaz.

 Latince: Günümüzde- günlük-  konuşma dili değildir.

MB’de yazanlardan biri de benim…

Sapına kadar diyeceğim; narin nazik olmayacak.

Amatörüm.

Bizim dilimizin, Türkçemizin argosu da lezzetlidir yani…

Yaşatalım derim, kaybolmasın. Latincenin akıbetine uğramasın.

23 Şubat 2013 Cumartesi

Alev Meisel/Berlin      

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..