Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

MB'de renk var, kalite var ama, huzur yok, fikir teatisi yok.

MB'de renk var, kalite var ama, huzur yok, fikir teatisi yok.
 

Yazılara bakıyorsunuz, şiirleri okuyorsunuz, galerileri seyrediyorsunuz hepsi çok mükemmel. 

Ama sitemizde  huzur olmadığını, ya yorumlardan ya da bloglarda yazılanlardan görüyor, anlıyorsunuz.

Neden ?

Bence hiçbir nedeni yok. 

Sanal ortamdayız. Neyi paylaşamıyoruz.

Evet birbirimizi tenkit edelim. Tamam . 

Fakat birbirimizi kırmadan. Bu kadar basit.

Otokritik yapıyorum. Ben de zaman zaman yorumlarımla, yazılarımla incıttiğim, kırdığım arkadaşlar olmuştur. Kimler olduğunu bilmiyorum ama hepsinden. sırası gelmişken,  özür dilerim.

Tartışma Platformu adı altında Toplumsal Sorunları irdeleyelim, görüşelim dedim , bir çok dost yazarımız, blog içinde bu olmaz, veya çok zor olur, huzursuzluk çikar  dediler. Belki açıkça söylemediler ama anlatılmak istenen " koskocaman bir huzursuzluk,  "  tablosuydu.

Deforme edilmiş bir tanınmış mısrayla yazıma son vermek isterim.

" HUZURU ARIYORUM GÖZLERİM KAPALI  "

Saygılarımla.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..