Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Mb'de şiir'den uzak şiir'ler...

Mb'de şiir'den uzak şiir'ler...
 

balca.net


Milliyet Blog Editörlerimiz Blog yazarlarının ortak kararı sonucunda, şiir yayınlamaya karar vermiş;

O günden beridir de şiirler yayınlanmaktadır.

Burada öyle blogcu arkadaşlar var ki, yıllarını şiire, edebiyata vermiş…

Nasıl ki, -de, -da, imlâ hatalarını büyük günahtan sayan bir bölümümüz var olsa da, benim gibi konuştuğu gibi yazanlar,

Hakikaten okulu bitirip, profesyonel cümleler dile getirenler var!

Var da;

Ben şiir yazanlara taktım.

Ortaokulda öğretmişlerdi, sonra lise de, daha öncesi de ilkokulda… En sonunda AÖF’de…

Biraz bilgilerimiz var hani…

Burada yayınlanan şiirlere bakıyorum;

"Ben

Seni

Sevdim,

Samanlık

Seyran"

türü şiirler var!

Vallahi ben anlayamıyorum.

Sanki altı şişhane üstü kaval türü!

Ya da, Ahmet Çakar’a fotoşop’la giydirilen bikini gibi alakâsız!

Anlayanlara da alkış diyorum.

“Sözüm meclisten dışarıdır” derken, gerçekten duyguları ile yapısı ile, vezini ile ölçüsü ile hakkını veren arkadaşları kastediyorum.

Ha; haksız mıyım?

Değilim!

Halâ bir Nazım, bir Orhan Veli, Bir Cemal Süreya, Bir Behcet Necati, Bir Bedri Rahmi ve diğer şiir sevdalıları...

... Onlar; bizim gibi kelimeleri alt alta yazsalardı, eminim bize ne söyleyecek söz, ne yazacak kelime kalırdı!

Sanırım Hatırlanmazlardı da... Emek var çünkü, bilgi var çünkü, saygı var çünkü...

Son söz; otorite miyim? Değilim elbet!

Klişe olacak ama "Bana geçmiyor" ne yazık ki!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..