Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

MB'de sosyal sorumluluk ve saygı

MB'de sosyal sorumluluk ve saygı
 

Logomuz


Dört yıla yaklaşan süredir MBdeyim, halen 350den fazla blogum yayında, sorgulayan-irdeleyen tarzıma rağmen oluşan okunma sayısı ve tepkiler beni yazmaya motive ediyor, okuyanlara teşekkür yorumla katkı sağlayanlara daha çok teşekkür ediyorum. 

MBnin yaşamımda yeni bir dönem olması için daha önce tanıdıklarıma burada yazdığımı duyurmadım ve burada sıfırdan tanıdığım yazanlardan bir kısmıyla paralel, biribirini tamamlayan, katkı sağlayan, etkileyen birikimlere sahip olunduğunu öğrenmek keyif vermektedir. 

Buna karşılık geçen bu dört yıllık dönem içinde benim muhatap olduğum veya izlediğim birçok gerginliğe olumsuzluklara da şahit oldum. Ve muhatap olduğum olumsuzluklardan sonra aldığım bir kaç e.postayla beni önceden tanıyp tepki vermeden bloglarımı okuyan tanışıkların olduğunu öğrendiğim de; MBde yazmanın muhataplığın SOSYAL SORUMLULUK boyutunun da olduğunu, bloggerı MB ortamının dışında (olumsuz da) etkileyebildiğini hissettiğimden bu blogu yazıyorum. Ki; bloglarımıza, yorumlarımıza mesajlarımıza kişisellik karıştırmadan yazmamız gerektiğini prensip haline getirelim. 

Ben bu konuya başından beri dikkat etmeye çalışmaktaydım ancak tahriklerle karşılık vermek zorunda kaldığım durumlar oldu, yorumla hatta blogla tepkiler vermek zorunda kaldım. 

Bu blogumun doğrultusunda agresif muhataplıkların ürünü olan (Ümit CULDUZ'a, MB den ayrılayım mı? MB den neden ayrılayım ki? başlıklı) üç blogumu yayından alıyorum. Belki okuyan diğer bloggerlara da örnek olur. 

Ben bunu yaparken bundan sonraki agresifliklere tepkisiz kalacağım demek değildir ama dileğim bundan sonra bir agresiflikle muhatap olmamaktır. 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..