Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '14

 
Kategori
Blog
 

MB'de zaman zaman, güç ve enerji birliği olabilir mi?

MB'de zaman zaman, güç ve enerji birliği olabilir mi?
 

Bu sorunun cevabı " asla olmaz " dır.

Nasıl olsun ki?

Güç ve enerji birliği bir öncü bloger sayesinde olacağından, çok kişi bunu kabul edilebilir görmez.

Neden birinin öncülüğünü kabul edeyim diye düşünür çoğunluk?

Ayrıca ne gerek vardır enerji ve güç birliğine yani SİNERJİYE.

Bireysel davranmak, toplumsal davranmaktan daha kolaydır.

" Bana ne " denir bir çok defa her projeye?

Proje reddetmek akıllılıktır, koyun gibi bir sürüye katılmamak gerekir diye düşünülür çoğu kez.

Bunları neden yazdım, durup dururken?

Esasında durup dururken değil.

Soma hakkında bir yazı yazmıştım 24 Temmuz'da.

Demiştim ki, gazete haberine göre Kayseri'ye yüz elli fabrika yapılacakmış. Keşke Somaya' da on tane yapılsa.

MB olarak bu konu üzerinde duralım ve blog yazalım. Belki sesimizi duyururuz.

Ama bir tek blog dahi bu konuda yazılmadı.

Zaten biliyordum yazılmayacağını.

Amacım göle maya çalmaktı.

Netice de "sinerji" " minerjie" hiçbir şey olmazdı MB'de.

Bir başka neticeye daha vardım.

MB tıpkı çok renkli, yayın süresi belli olmayan bir mecmuadır.

Ne arasan bulursun.

Siyaset, spor, şiir, felsefe, edebiyat, tıp, yemek tarifi, televizyon dizileri, eğitim, hatırat, öykü  vs. vs.

Sadece bir tek şey yoktur.

O da SİNERJİ.

Not: Sinerji Grubuna haksızlık olmasın. Beş altı kişilik bir gruptur ama hep vardır ve hala devam etmektedir.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..