Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

MB gazetesi çıkıyor...

MB gazetesi çıkıyor...
 

Bu pazar Milliyet Gazetesi aldım, her pazar olduğu gibi. Türkiye genelinin yaptığı gibi ben de evime hafta sonları gazete alan bir kişiyim.

Gazetemi okurken aklıma gelen bir fikri sunmak istiyorum.

Pazar günleri Milliyet Gazetesi, bir de Milliyet Pazar Gazetesi çıkarıyor, bir de bulmaca eki veriyor.

Hafta içi blog yaza yaza, hafta sonu da bir blog eksikliği hissetmeye başladım. Milliyet Gazetesinden bir isteğim olacak ve bu isteğimin diğer MB yazarları tarafından da destek göreceğine inancım sonsuz.

Hafta sonları bir gün için, o hafta içinde yayınlanan bloglardan, editörlerimiz tarafından seçilecek yazılar, bir blog ekinde yayınlanamaz mı? Yani hafta sonu kağıda basılmış bir blog eki istiyorum.

Gazetelerin yayınladığı her sayfanın aynı zamankda yeni bir reklam kaynağı olduğunu düşünüyorum. Bu nedenler, Milliyet Gazetesi'nin bu işten zarar edeceğini düşünmüyorum. Aksine, hem MB'ye olan ilgi artacaktır, hem de yeni reklam olanakları ile kaynaklar artacaktır.

Neyse işin ekonomik yönünü gazete yetklilierine bırakayım.

Hafta sonu MB gazetesi istiyorum. İşin özü bu. Bana katılan tüm MB yazarlarının detseğini de bekliyorum.

 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..