Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

MB hakkında bir kaç şey.

MB hakkında bir kaç şey.
 

..mamutlar yolda..


Bu işleri takip eden arkadaşları bekledim. Hiç bir tepki göremediğim çin yazıyorum.

Kısa bir müddettir, bloglarımızın bazı kelimeleri altı çizgili ve mavi olarak çıkıyor. Onlar link adresi. Daha önce o kelime ile alakalı yazılmış bloglara gönderme yapıyor. Tartışılacak bir uygulama değil.

SAHTE İSİM:

Bu hususta birçok blog yazan kardeşimiz oldu. Yiğit namı ile anılır. Edebiyat Dünyamızda müstear isim kullanarak yapıt vermiş birçok yazarımız vardır. Bizim blogda da gerçek ismini kullanacaksın diye bir şart yok. Eğer bu şart değişti ise bilelim.

Müstear isim kullanmaya sahte isim kullanmak deniyorsa MB'nin yarısını çöpe atın.

MB yeni bir uygulama başlattı. Site sahibi olanlar yazılarını gerçek isimleriyle yayınlayabilecekler. Sonradan haberim yok falan demeyin. Eğer kendi adınıza bir siteniz varsa kaydınızı yaptırın. Orada gerçek isim kullanma mecburiyeti var. Alakadar olanlar gerçek isimlerini alıp siteleriyle beraber buyursunlar gelsinler.

Bendeniz cennetkuşu giriş yapmaya çalıştım, oldu mu olmadı mı bilmiyorum. Olmadıysa bile benim sitem "mamutistan.com''dur. O siteye girerseniz ismime ve adresime kolayca ulaşabilirsiniz.

Mamut

bendeniz mamut
"cennet kuşu"
yani "HİÇ"
neyzen misali...

bendeniz mamut
telefat-ı adiyeden
paşabahçeli "sinema çöpü"
sadrettin gibi

bazen yazarım
bazen çizerim
çok fena bulmaca çözerim ben

kimine göre "mamut"
tedavülden kalkmış bir hayvan
kimine göre
"maamut amca"

gündüz yatar
gece hortlarım ben

M.Celâlettin Avus

***
mamut'un son görüldüğü yer, Adalar Kültür Sanat Derneği:

<ımg height="490" alt="celalada.jpg" src="http://www.mamutistan.com/mynet_resimlerim/celalada.jpg" width="653" border="0">

Buradan gerçek, sahte isim takıntısı olan vatandaşlra sesleniyorum: Hangimiz gerçeğiz? Sizin gerçek mi yalan mı, 100 m uzaktan çekilmiş buğulu fotoğrafınız mı gerçek? Yoksa bu garip cennetkuşu mu gerçek?

Bu konuyu bir daha ele alanların soyunu sopunu bizzat araştıracağım.. Gazeteci kimliğim var. Daha da önemlisi,MB yazarıyım.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..