Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

MB ikinci yıla merhaba derken

MB ikinci yıla merhaba derken
 

Vay be koskoca bir yıl geride kaldı.

Tarihler 09.08.2006 ‘yı gösterirken ben MB’a başlamışım.

Bugün tarih 09.08.2007.

Yani MB’ta ikinci yılımın ilk günü.

Bir yıl geçti gibi görünse de

Bir yıl daha gençleştiğimin farkındayım.

Yazmışım çizmişim heyecanlanmışım sevinmişim üzülmüşüm…

Olsun be.

Zaman geçmeye, ömür bitmeye mahkûm.

Tabi bir de hesaplaşma olmalı.

Yazan insan aynı zamanda sorgulayan insandır.

Kimbilir bu süre içerisinde kalemimizden dökülen kelimelerle üzülen de olmuştur sevinen de.

Hepimizin amacı, iyiyi doğruyu güzeli yazmaktır aslında.

Bunda kuşku yoktur. Olmamasına da…

Eğer ben sen gibi düşünüp sen gibi yazacak idiysem.

Eğer sen ben gibi düşünüp ben gibi yazacak idiysen.

Ne gerek vardı benim yazmama sen yazardın olur biterdi.

Ne gerek vardı senin yazmana ben yazardım olur biterdi.

Çeşitlenmezdi o zaman düşünceler, çoğalmazdı yazılar…

Hepimiz kabuğumuza çekilirdik sessizce.

Varlıkla yokluk arasında.

Ya şimdi?

Sen varsın ben varım biz varız hepimiz varız.

Çoğalmaktayız.

Ayrı ayrı renkler olmasaydık nasıl gökkuşağı oluşturabilirdik ki.

Her gökkuşağı fırtınadan yağmurdan gök gürültüsünden sonra gelir.

Sen yıldız ben yıldız olmasak nasıl oluşur samanyolumuz?

Bugün MB’ta ikinci yılımın ilk günü.

Biliyorum burada bir aile var.

Binlerce nüfuslu bir aile.

Pasta kesmeyeceğim.

Sırf size ulaştıramayacağımı bildiğim için.

Burada olmak farklı, bulunmak farklı.

Kalmak farklı, hatta ayrılmak bile farklı.

MB’ta ikinci yıla merhaba.

Bir yıl geçti gibi görünse de

Bir yıl daha gençleştiğimin farkındayım.

Genelde aynı duyguları ve heyecanları paylaştığımız arkadaşlara merhaba.

Okuyanlara, katılanlara, yorumlayanlara, tartışanlara merhaba.

Dahası tüm insanlara, kurtlara, kuşlara, böceklere, ağaçlara , yapraklara, sulara, havaya, güneşe…merhaba.

Mutlulukla sağlıcakla…

Daha nice yıllara…

Sizlerle…

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..