Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

MB'nin bir başka önemi ve büyüklüğü

MB'nin bir başka önemi ve büyüklüğü
 

Kendi sağlık nedenimle blog üyelerimizi meşgul etmemek düşüncesindeydim. Ancak, madem ki her şeyi blogta paylaşıyorum, o halde hastalığımı da paylaşayım diye düşünüyorken, sevgili dostum Dr. Atananur Yıldız kendisi bir blog yazmak istediğini bildirdi. Ben de kabul ettim.. İyiki etmişim. Çok isabetli oldu.

NEDEN İSABETLİ OLDU ?

Bu rahatsızlığım nedeniyle bir çok dost, akraba, arkadaş "geçmiş olsun dileklerini "  ilettiler, tabii ki memnun oldum. Hepsi çok değerliydi.

Ama Blogta yer alan "geçmiş olsun dilekleri " hem değerli, hem de çok kalıcıydı.

MB kayıtları veya arşivleri kaldığı müddetçe bu dilekler de kalıcı olacaktır. Bu da beni çok  onurlandıracaktır. 

Dolayısıyla, telefonla arayan, veya mail gönderen, ya da MB' de yorumlarıyla  "geçmiş olsun"  dileklerinde bulunan,

Sn. Ahmet  Balcı'ya

Sn. Arif Öğütçü'ye

Sn. Ayşegül Hayvara'a

Sn. Ayşen Arslangiray Kura'ya

Sn. Filiz Alev'e

Sn. Hasan Göksu'ya

Sn. Kadri Kanpak'a

Sn. Mehmet Emin Yolsal'a

Sn. Merve Ballı'ya

Sn. Mine Objektif'e

Sn. Sennur 'a

Sn. Şükran Demirtaş'a

gönülden teşekkür eder, değerli blog arkadaşlarıma sağlıklı günler dilerim.

Saygılarımla.

Yılmaz Çetingöz

18/02/2012

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..