Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

MB Ordusu 1. Çanakkale kuşatması

MB Ordusu 1. Çanakkale kuşatması
 

MB Ordusu :)


Milliyet Blog yazarları olarak Çanakkale'de toplandık. Öncelikle, saat kaçtı bilmiyorum, Kervansaray Otel'de buluştuk. Gittiğimizde bizi İlyas Abi ve Sema Abla karşıladı. Daha sonra Pınar Abla ve kızı Ebru geldi, onlarla tanıştık. Sonrasında da Şuayip Abi, Mesut Abi ve ailesi, Necip Abi, Hatice Abla, Devrim Abla, Sema Abla'nın kardeşleri, Neşe Teyze aramıza katıldı. Onların gelmesiyle beraber ev sahibimiz Sema Abla'nın hazırlattığı börek ve sarmaları afiyetle yedik.

O sırada muhabbet ederken, fotoğraf çekimleri de başladı. Benim çaktırmadan fotoğraf çektiğimi fark eden Pınar Abla aldı eline makineyi, kızı Ebru'yla beraber benim fotoğraflarımı çekti. Karşılıklı olarak fotoğraflarımızı çektik. Sonrasında Şuayip Abi de bana makinesini verdi ve fotoğraf çekmemi istedi. Ricasını geri çevirmeyerek elime 2.makineyi de aldım ve fotoğraf çekimine devam ettim.

Muhabbetlerden sonra, Kent Müzesi'ne gittik. Orayı gezdikten sonra Çimenlik Kalesi'ne gittik. Çanakkale Savaşları'nı orada gerçekten bir daha yaşadık. Animasyonlar ve gösteriler savaş anını ve o ruhu bize yaşattı.

Daha sonra tekne turuna giderken, Truva Atı'yla karşılaştık. İlyas Abi'yle bu Truva'nın sahte olduğuna kanaat getirdik. Bu Truva filmde kullanılanmış, daha sonra Çanakkale'ye bağışlanmış. Biz yine de bu durumu kabul etmedik İlyas Abi'yle. Yine de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedik.

Tekne turumuz son derece eğlenceliydi. Çaylarımızı içtikten sonra müzikle coştuk. Tabii ben ısrarlara rağmen oynamayıp fotoğrafçılığıma devam ettim. Neşe Teyze'nin bu konuda maşallahı vardı.

Neşe Teyze demişken, denizde karşılaştığımız sörfçüden bahsetmeden olmaz. Artistliği kimeydi, hangimizi beğenmişti çıkaramadık ama tehlikeli hareketler yaptı, tekneye bile çarpmak üzereydi. Bu durum Neşe Teyze'yi çok korkuttu, onun bağırışlarını, "Git git" yapmalarını izlemek bile bir zevkti benim için.

Daha sonra otele döndük ve büyüklerimiz hazırlandı. Yemeğe katıldılar. Biz kardeşim Bartu'yla yemeğe katılmadık.

Ertesi gün kahvaltıdan sonra otelde muhabbete devam ettik. Yine fotoğraflar çekindik ve Facebook'ta buluşmanın sayfasını açmak üzere görevlendirildim. Meraklısına, "MB Ordusu 1. Çanakkale Kuşatması" adında bir sayfa açtım, elinde fotoğraf bulunanların fotoğrafları sayfaya yüklemelerini de rica ederim. Bir problem olursa da yardımcı olmaya çalışırım.

Daha sonra feribotla karşıya geçtik ve biz MB grubundan ayrılarak ailem ve Necip Abi'yle gezimize devam ettik.

Tek kelimeyle muhteşem bir organizasyondu. Öncelikle Sema Abla'ya ve emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım. Muhabbetler çok keyifliydi, gerçekten çok mutlu oldum. Toplantıya katılan herkese teşekkürlerimle...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..