Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

MB'ta 100. Bloğumu yazıyorum

MB'ta 100. Bloğumu yazıyorum
 

MİLLİYET BLOG 100


Bir gün milliyet gazetesinin spor bölümünü geziyordum. Alt tarafta bloglar diye bir başlık gördüm. Acaba iyi bir şey mi diye baktım. Blog bölümünin ana sayfasını incelediğinde büyük bir site olduğunu gördüm. Zaten benim de köşe yazarı olmak gibi bir hayalim vardı. Bunun arkasından hemen Milliyet bloğa üye oldum. Ama birkaç kere profil yazımı büyük harflerle yazdığım için kabul edilmedi. Bunun arkasından, yazımı düzelttim ve yazarlığım kabul edildi. Ağustos ayının 2 sinde kaydım kabul edildi. 3. de ise ilk bloğum kabul edildi. O bloğun adı “sensizlik zor” şiiriydi. Onun arkasından her gün birçok blog ekledim. Yazmaktan ve okunmaktan da çok zevk alıyorum. Milliyet blog bir okul gibi oldu benim için. İlk bloğumdan bu yana 43 gün geçmiş. Bu 43 günde çok büyük gelişmeler kaydettiğimi kendim görüyorum. Zaten yorumlar da o konuda benimle hem fikir. Bir zamanlar çok büyük eleştiriler aldım. Bazen çok kişi bana karşı tavır aldı. Ama daha sonra herkes ile diyalogum düzeldi. Şimdi ise çok ama çok mutluyum. Çünkü bu kadar kısa zaman da 100 blog yazan ilk kişiyim. Milliyet bloğun sayfalarını biraz karıştırdım. 100 bloğu 10 ay 11 ay gibi bir ortalama ile yazılmış (birkaç 5–6 aylık hariç). Şimdi bazı arkadaşlar 1, 5 ayda 100 blog yazmak başarı değil, iyi blog yazabilmek önemli diyebilirler. Ama ben dönüp arkama baktığımda milliyet blogda iyi yazılar yazdığımı görüyorum. Sizin de bu düşüncede olmanız benim en büyük bahtiyarlığım olur. Sizlere bu 43 gündeki milliyet blog karnemi sunmak istiyorum.

Milliyet Blog Karnem (43 günlük):

Okunma sayısı: 51317

Yorum sayısı: 128

Mesaj sayısı: 7

Sayfa görüntülenme sayısı: 82271

Ortalama okunma sayısı: 518

Yazılmış kategori sayısı: 23 adet

En çok okunan bloğum: Rusya - Gürcistan savaşı sorumlusu Türkiye imiş (3131)

En çok yorum ve soru alan bloğum: Siz beni yanlış anladınız! (19 yorum)

Yazdığım blog sayısı: 100

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..