Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

MB'ta bayram sabahı

MB'ta bayram sabahı
 

MB ailesinin büyüklüğü ve sevgisini kimse tartışmıyor sanırım. Bıkmadan usanmadan yazılar yağıyor, sabahın erken saatlerinde. Belki daha gazeteler ulaşmadan kapınıza siz yazıyorsunuz yazılarınızı. Günlük yüzlerce blog ve binlerce okunma. Nerede var bu traj? Ben öyle bir gazete bilmiyorum.

MB ailesininden bahsettik yazıya başlarken. Bir şey için aile demek öyle kolay değil sanırım. Hele 21. yüzyılda hiçde kolay değil. 1 aylık evlilikleri görüyoruz. Şimdi buraya yüzlerce kişi senelerdir bıkmadan usanmadan sürdürüyor bu kutsal müesseseyi. Gerçi ben daha yeniyim bu aile yapısında. Evin küçük çocuklarından biriyim diyebilirim. Fakat okuyordum ortalama 1, 5 yıldır bazı yazıları takip ediyordum. Özellikle bazı yazarlara abone olmuştum. Kaçırmıyordum bir satırını. Pek çok kişininde öyle yaptığını biliyorum.

Yeniden başlığa dönelim eğer isterseniz. Bunca köklü bir ailenin bayramlaşmasın da farklı olur. Ben tüm büyüklerimin ve küçüklerimin bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını cenabı Allah’tan niyaz ederim.

 
Toplam blog
: 6
: 881
Kayıt tarihi
: 10.09.09
 
 

1989 doğumlu sadece spor konuların da yazı yazan biriyim. Lise'yi bitirdim. Üniversiteye hazırlanıyo..