Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

MB Ümit Usta'nın yemek kitabı değil tabii..!!!!

MB Ümit Usta'nın yemek kitabı değil tabii..!!!!
 

MB Ümit Usta’nın yemek tarifi kitabı değil, bunun bilincindeyim, fakat ben her zaman dediğim gibi paylaşmak istiyorum, yeni lezzetler tatmanız için sizlere tariflerini veriyorum, ama gördüm ki maalesef bazı arkadaşlar beni yanlış algıladı, kırılmadım ben insanlara faydalı bilgiler verdiğimi düşünüyor ve yazmaya da devam edeceğim, neden acaba rahatsızlık verdim, anlayamıyorum, amacım reating almak, çok okunup çok yorum almak değil, paylaşmak paylaşmak paylaşmak bilmemem anlatabiliyor muyum?

Arkadaşlar, kimseye de kırdın değilim, isteyen her şeyi yazabilir, özgürce, rahatça, biliyorum belki de şimdi tepki alacağım sizlerden ama olsun size ne düşündüğümü belirtmek istedim. Beni eleştiren eleştirmeyen herkese de teşekkür ederim demek ki doğru bir şey yapıyorum faydalı oluyorum ki eleştiri alıyorum.

SAYGILARIMLA....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..