Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

MB ve Yazma Hakkı

MB ve Yazma Hakkı
 

İlk kez bugün düşündüm, MBda neden yazıyorum?

Bugüne kadar her ne kadar az okunan yazar olsam da beş kitap yazmış ve yayınlamışım. Bestelenmiş türkü sözlerim var ve televizyonlarda program yapılmış, yayınlanmış araştırmalarım var. Birkaç gazetede yazmışım ve bir iki dergide.

Halihazırda ise bir dergide yazılarım devam etmekte.

Nerede yazdım ise kapının önüne konuldum. Ortada hata, bir kusur var ise bu tek taraflı değildir. Demek ki iyi bir yazar değilim. İyi olsa idim her gittiğim yerde kapının önüne konulmaz, en az okunan yazar olmaz idim.

Yazdığım dergide bana söylenen şu: “Kısa yaz kısa.” Bu gidişle yazılarım sanırım dergide, “ABC” olacak.

MB da ise böyle bir sorun yok.

Yaz yazabildiğin kadar, sınır yok, süre yok, kısası uzunu yok…

MB sitesinin de yönetim kurulu ve editörleri var. Soyadım Doğan ya, beni büyük patronun akrabası (Ya da soyaddaşı diye de olabilir) diye “Güvenilir Yazarlar Grubu” na almışlar. Ne zaman yazı yazsam iki dakika sonra yayında.

İki çocuğum var ellerinizden öper, onların ikisi de 18 yaşını doldurunca soyadımı değiştireceğim, bu kadar torpil zoruma gider oldu da…

Her yazdığım kapıda eşiğin önüne konulan ben MB da yazıyorum bugünlerde, hem de kafama göre.

Bana geçilen kıyaklıkları da gözardı etmeden.

Torpilli ve ayrıcalıklı olmak güzel şey…

*

Resim:

http://blog.milliyet.com.tr/Images/FotoGaleri/400/11/1104480_11425_milliyetblog_7.jpg

***

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..