Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

11 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

MB Yakışıklısı / 2008

MB Yakışıklısı / 2008
 

METAM Organizasyon gururla sunar...


Efendim öncelikle şu "METAM" ı bir açalım, merak uyandırmayalım diyorum. MET malum benim... A ve M ise bir blog yazarımızın adının baş harfleridir. Kendileri "Miss Blog 2008" organizasyonuna destek vererek, fikir bazında da katkıda bulunma nezâketini göstermişler ve aramızda geçen süratli bir fikir alışverişinin ardından, "seçim öyle olmuyorsa başka nasıl olur?" sorusuna birkaç alternatif geliştirmişizdir. Bu vesileyle, kendisine bir kez de buradan, desteğinden ötürü teşekkürlerimi yinelemek istiyorum.


Ayrıca "Miss Blog 2008"e yorumlarıyla destek veren tüm dostları da selâmlıyor, teşekkürler ediyorum.


Ne?.. O blog yazarı kim mi?.. Yazmadım mı, tühh!.. Neyse, siz beni destek beklerken çatlattınız ama ben sizi çatlatmadan açıklayayım :-))


O kişi >>> Saygıdeğer hanımefendi >>> Sevgili Alev Meisel.


Evet, bayan yazarlarımızdan yeterli aday katılımı çıkmayınca seçim yapılamadı ve şimdi, başlıktan da anlaşılacağı üzere olayı "erkek blog yazarları"na çeviriyorum!..


Şimdi bazı bayan arkadaşların mırıl mırıl söylendiklerini duyar gibiyim... "Bak iki aday çıksa ben de çıkcektim, işte sonunda herif vazgeçti yaa, ne güzel eğlencektik" :-)))


Yok yok!.. Merak etmeyin vazgeçmedim... Sadece askıya aldım, erteledim... Ama öyle, ama böyle illâ ki seçim olacak, ya seçilecek ya da seçilecek :-)


Lâkin şimdi sıra erkeklerin ve En yakışıklı Blog Yazarlarımızı seçiyoruz. Yalnııızz, formatı değiştiriyorum! Aday olmak yok!


Peki ya nasıl seçilecek "Mister Blog 2008" ?..

Bayan ve erkek tüm blog yazarları ile okuyucu yorumcular bu oylamaya katılabiliyorlar...


Öncelikle 3 yakışıklı erkek blog yazarı adayınızı belirliyorsunuz... Bunları, ilk tercihinizden sona doğru, bu bloğa yorum vasıtasıyla bildiriyorsunuz...


Yâni >>> 1. (ilk adayınızın adı) >>> 2. (ikinci adayınızın adı) >>> 3. (üçüncü adayınızın adı) şeklinde yazmanız yeterli, işte hepsi bu kadar...


Gelen oylarda en fazla puan toplayan 3 kişi ve dahası böylece belirleniyor.


Haydi bakalım sandığa... Destek ve katkılarınızı bekliyor, şimdiden teşekkürler ediyorum... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..