Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

MB yarışmasının iptali, MB yazılarının kitapta toplanması fikri

MB yarışmasının iptali, MB yazılarının kitapta toplanması fikri
 

Şu anda ana sayfadan gördüğüm duyuruya göre yapılması planlanan yarışma, bizden gelen tepkiler göz önüne alınarak iptal edildi. Bir an kendimi yaramaz bir kız çocuğu gibi hissettim. Hatta hepimizi öyle gördüm:) Bize yarışma fırsatı sundular biz kabul etmedik mızıkçılık yaptık:)

Acaba çok mu hassas davrandık, ve çok mu sert bir dille red ettik yarışmayı:) Kendi adıma bir şey diyemiyeceğim çünkü ben kendime bu konuda güvenmediğim için yarışmacı olarak katılmayacağımı söylemiştim, fakat katılanların yazılarını okuyup beğendiklerimi puanlayacağımı belirtmiştim. Ben açıkçası üzüldüm yarışmanın iptal olmasına ama demek ki çoğunluk olmasını istemedi...

Halbuki ne güzel curcuna olacaktı, küsenler, ayılanlar, bayılanlar, sevinenler olacaktı... Şenliği teptik, umarım başka sefere...

Yahu en azından en güzel foto galeri ve video galerisi yarışması yapılsaydı olmaz mıydı:) Bu yarışmalarla başlayıp ısınırdık sonra diğerini de yapardık?

Allahtan dün ben kendi kendime ödülümü verdim de aranızda böylece ödül alan tek ben varım:) Kendimi üçkağıtçılar gibi hissediyorum ama ne yapalım artık olan oldu ödülümle ben gayet mutluyuz...

Benden bir öneri daha olacak:

İsteyenler blogda yayınlanan konulardan bahseden yazılarını oylamaya sunsun, ve bu yazılardan en çok beğenilen yazılar, özellikle en çok yorum alan yazılar bir kitap halinde toplansın ve satışa çıkarılsın. Bu satıştan elde edilecek geliri de bir kuruma bağışlayalım. Böylece burda yazdıklarımızın maddi bir değeri olur, MB blog yazarları olarak da ülkemize bir hayrımız dokunur. Ne dersiniz MB yazarları ve okuyucuları böyle bir şey yapabilir miyiz?

Mesela mizah bölümünde Solohanın yazıları yer alsa kitap kesin satış rekorları kırar...

Fikirlerinizi bekliyorum, yorumlarınızla bu düşünceyi şekillendirip editörlere ve MB yönetimine sunabiliriz?

Evet, duyamıyorum sizi:)

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..