Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

MB yazarı olarak.!.

MB yazarı olarak.!.
 

Sevgili Arif Öğütçü'nün MB yazarlarının tanışmaları üzerine yazdığı yazıyı okuyunca aklıma geliverdi.

Gün içinde işimden dolayı MB yazı yazamasamda,fırsat buldukça okumaya çalışıyorum.Vee farkettim ki,paranoyaklaşıyorum:) Paranoyaklaşıyorum derken;MB'a paranoyaklaşıyorum.Okuyamadığım zamanlarda aklım MB 'da.Ne yazıldı,kimler yazdı diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Ee dedim galiba paranoyaklaşıyorum:)

Hastane müdürümüzün,çayçımızın,kantincimizin,doktorumuzun,muayeneye gelen hastanın,alışveriş merkezindeki kasiyerin,ekmek fırınında ki ustanın,apartman görevlisinin,dişçimin ve daha pek çok tanımadığım yolda gördüğüm insanların 'Acaba MB yazıyormudur?Yazmıyorsa okuyormudur?' diye kendime sormaktan paranoyaklaşıyorum:)

Hani diyorum; yakamıza saçımıza,başımıza,çantamıza,arabamıza MB yazarı olduğumuza dair kurdele,MB'özel broş filan taksak diyorum.Yoksa ben kendimi hiç iyi görmüyorum sayın blog ahalisi:)

Sevgili editörümüz,sevgili Arif Öğütçü,sevgili Sabiha Rana,sevgili Alyoşa,sevgili Ruksan İldan,sevgili tijhal,sevgili Süleyman Ekim,sevgili İzmir Mavilim_Farkındamısınız?,sevgili Haşim'ce ve adını hatırlayamadığım pek çok sevgili MB arkadaşlarım ne dersiniz?Bize özel olsun bir şeyler...

Yorumlarınızı bekliyorum....
Sevgiler...
şoförnebahat...
 
Toplam blog
: 30
: 1454
Kayıt tarihi
: 11.11.07
 
 

sığmaz ki buraya ne sen ne kalabalıklar! ..