Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

MB yazarları Fenerbahçe'yi tutar. İşte sonuçlar.

MB yazarları Fenerbahçe'yi tutar. İşte sonuçlar.
 

MB yazarları Fenerbahçeliyiz diyorlar.


20 Aralık 2008 günü saat 10.13’de yayına verdiğim blogta Milliyet Blog yazarları hangi takımı tutar demiş ve bu blogta sizlerin yorumlarda belirteceğiniz takımın adını yazmanızı rica etmiştim. Oy gönderenlere de oyunuzu alındığını ve işleme konulduğunu belirteceğimi yazmıştım.

2009 yılına girdiğimiz dakikalarda oy kullanma süresi sona ermiştir. Arkasından MB yazarlarının Fenerbahçe’yi tuttuğunu da yazmışsım. Şimdi geldi sonuçların açıklanmasına.

Gelen toplam oy âdeti: 28
Geçerli oy: 25
Fenerbahçe Taraftarı: 13, % 52
Galatasaray Taraftarı: 8, %32
Beşiktaş Taraftarı: 1, %4
Bursaspor taraftarı: 1, % 4
Göztepe Taraftarı: 1, %4
Çorumspor Taraftarı: 1, %4

Kimler mi oy gönderdi. İşte tuttuğu takımını belirten ve benim tarafımdan işleme koyduğum blog yazarların listesi aşağıdadır. İsimlerin karşılığında yorumların hangi bloğuma gönderdiğini belirtilmektedir. Kendilerini tekrardan teşekkür ederim. Aşağıdakiler de yazdığım blogların link adresleri.

MB yazarları hangi takımı tutar
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=150991

MB yazrların tuttuğu takım belirlemek için oylama devam ediyor.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=151380

MB Yazarların tuttuğu takım belli oluyor.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=153134

FENERBAHÇE Taraftarı Olanları açıklıyorum.

Ahmet Balcı (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Ahmet ÇELİKSÜNGÜ (MB yazarların tuttuğu takım belirlemek için oylama devam ediyor.)
Aydın Tiryaki (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Erol Işık (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Fegokce (MB yazarları hangi takımı tutar.)
İBRAHİM PEKBAY (MB yazarları hangi takımı tutar.)
İzmirli97 (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Mardinli Ergin (MB yazarların tuttuğu takım belirlemek için oylama devam ediyor.)
Murat Gülcek. Yakamoz35 (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Sema Tapan (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Yıldız Nihat (MB yazarların tuttuğu takım belirlemek için oylama devam ediyor.)
Yolun*diğer*yarısı (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Zehra Pınar Zora (MB yazarları hangi takımı tutar.)

GALATASARAY Taraftarı Olanlar

Bumerang57 (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Dilek Ç. (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Erdoğan Şahin (MB yazarları tuttuğu takım bu gece belli oluyor.)
HOMEROS (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Murat HACIOĞLU (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Latif (MB yazarları hangi takımı tutar.)
Tuğba ÇARDAKKAYA (MB yazarların tuttuğu takım belirlemek için oylama devam ediyor/ MB yazarları hangi takımı tutar)
Yekruseha (MB yazarları hangi takımı tutar.)

BEŞİKTAŞ Taraftarı

Seda Karagülmez. (MB yazarları hangi takımı tutar.)

BURSASPOR Taraftarı Olanlar.

***BİRGÜL*** (MB yazarları hangi takımı tutar.)

GÖZTEPE Taraftarı Olanlar

Alev Meisel (MB yazarları tuttuğu takım bu gece belli oluyor.)

ÇORUMSPOR taraftarı olanlar

İlyas Bayram. (MB yazarları tuttuğu takım bu gece belli oluyor.)

İlyas Bayram ağabeyimiz Fenerbahçelidir. Oyunu kullanırken özelikle Galatasaraylı arkadaşlara nispet edercesine benim bir oyum sonucu etkilemez demiş Fenerbahçe olarak kullanmayıp oyunu değişiklik olsun diye Çorumspor olarak atmıştır. Kendisine o kadar güveniyor ki işte benim Fenerbahçeli İlyas ağabeyim.

Tuğba Çardakkaya arkadaşımız iki yorumla katılsa da oyu 1 sayılmıştır. Birde bana dün gece Fenerbahçe olarak açıkladığım bloğuma sitemde bulunmuştur. Fenerbahçeliden böyle sonuç beklenir demiş. Ben oyumu kullanmadım. Dolayısıyla benim adım listede yoktur.

Fahrettin Çitil arkadaşımız da kamuoyu yoklaması mı yapacaksın demiş bu bloğuma ses vermezler bu halinle diyerek başarılı olamayacağımı söylemiştir. Katılım az olmasına rağmen Fenerbahçeliler daha ağır başmış.

Bu ara M. Talip Girgin arkadaşımız bana konu bulamamaktan sitemde bulunmuş buna karşılık tuttuğu takımı belirtmemiştir. Araştırmalarım sonucunda FB olduğunu anlamışsam da oyunu kullanıp kullanmadığını anlayamadığımdan yorumu işleme sokulmamıştır.

Nihat Yıldız’ı Canlı maç yorumlarından tanıyoruz.

Oyu gönderenler arasında sayım yapıldığından göndermeyenler ha benim haberim yoktu demesinler üzerine bir güzelce soğuk su içsinler.

Ben buradan tasdik ediyorum MB yazarları Fenerbahçelidir.

Ben oy gönderen herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumları yayınlamamıştım. 3 bloğa gelen yorumları yayına alıyorum.

Keşke biraz daha gönderen olsaydı.

2009 senesinde tüm takımlarımıza başarılar dilerken tüm Blog yazarlarının da yeni yıllarını kutlar bu yılın sağlıklı neşeli mutlu geçirmelerini, birbirlerimize sataşmadan gönül vermeden gönül almasını bilerek daha güzel ve anlamlı bloglar yazmalarını dilerim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..