Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

MB yazarları neredesiniz?

MB yazarları neredesiniz?
 

Arkadaşlar neler oluyor??? Dört beş gündür sürekli blog yazılarını okuyorum. Çok ilginçtir sadece okuyup geçiyorum. Neden derseniz bir durgunluk var sanki. Önceden aldığım hazzı alamaz oldum milliyet blogdan. İşe gelir gelmez ilk işim bilgisayarı açıp MB ' ye girmektir. Neredeyse koşarak geliyordum. Kahvemi yapıp zevkle yazıları okuyor, görüş bildirip, yorumlarımı yazıyordum.

Fakat son zamanlarda sadece yazıları okuyup geçmeye başladım. En kötüsü de eskisi kadar heyecanlandırmıyor beni MB. Sanki yazıların kalitesi düştü. Yorum yazacak birşey bulamıyorum. Okuduğum zaman yüreğimi avucunun içine alan eski yazılar yok. Herşey çok yüzeyselleşti. Hiç tanımadığım bir insanın ben işimle uğraşırken kapıdan başını uzatıp tamamen kişisel bir kaç bilgi verdiği veya '' bankoya siz mi bakıyorsunuz ? '' kadar absürd bir soru sorması gibi bir hal aldı durum. Yavanlaştı herşey.

Ben MB ' da sadece kişisel sorunları veya bilimsel verilerin olduğu rapor gibi yazıları, veya dedikodu yaparmış gibi yazılan yüzeysel yazıları okumak istemiyorum. Sanki kimsenin konuşacak arkadaşı kalmamışta bilgisayarla konuşur gibi yazılar var. Nerede edebi değeri olan yazılar ? Nerede yorumlarda bile tartıştığımız, milleti harekete geçiren, birçok blog yazdıran yazılar? Nerede okuduğumuzda yüreğimizi dingin denizlere çeviren, bizi rahatlatan yazılar??
Sanki sevgili editörlerimizde eskisi kadar ince eleyip sıkı dokumuyor bence yazıları seçerken. Bir yerde bir gariplik var fakat ben çözemedim. Neden böyle oldu??

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..