Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

MB yazarları tanışma töreni!

MB yazarları tanışma töreni!
 

MB yazarıyız ama kanıtı yok!
Yolda karşılaşsak selamsız geçeceğiz!
Ne bizler Editörlerimizi tanıyoruz, nede onlar bizi!
Yüz yüze tanışmak zamanı çoktaan geldi de geçiyor bile.
Peki nasıl bir araya gelebiliriz?
3500 kişi dile kolay!
Bir otel de olamaz, ormanda piknik deseniz mümkün değil.
İstanbul merkezli bir buluşma tertiplenebilir ve bir stadyum da olabilir ancak.
Her meslekten yazarlarımız var sağolsunlar, sanatçı gerekmez.
Hatta maçlarda olduğu gibi ambulans bile.
Doktor ve hemşire arkadaşlarımız var nasıl olsa!

Müzik,mizah, şiir, oooof of, ne şanslıyız valla!

Usta yazarlarımız, hepimizce malüm zaten.

Emeklerinin bir karşılığı olur hem bu fırsatla!

Ödül töreni de aradan çıkar böylece!

Çok okunanlar şeref tribününe, bizler şimdilik kale arkasına!

İnönü stadyumu haftanın beş günü bomboş diyorlar!


Bizler istersek neden olmasın, hayalini kurmak bile güzel:))


Önlerden yer kapmak için başvurular başlıyoooooor!

Beslenme çantanızı yanınızda bulundurun her ihtimale karşı.

Tanışmak onuru yeterli, gazetemizi masrafa sokup iflas ettirmeyelim..

Peki ya girişlerde suistimaller olursa neler yapılabilir?

Curcuna garantili bir toplantı kaçar mı hiç?

Yoldan geçen herkesin gözü kalır, girmek isterler çünkü.

MB yazarı kimlik kartımız olmadığına göre!

Nereden bilebiliriz ki, kim kimdir?

Yazar olmak öyle kolay mı?

Onun da bir çaresi bulunabilir, hemde çok kolay.

Stadın tek bir kapısı, girişler için ayrılabilir.

Ve editörlerimiz denetlerler gelen misafirleri.

Çok zorlanırlarsa güvenilir yazarlarımız imdada koşar!

Dizlerinde birer lap-top,sorgulama başlar!

Senin adın ne bakiiiim?

-Bir garip yolcu!

Çık dışarı yoluna git.

Giremezsin içeri, dıt, hıııı uyanık seniiii!

-O rumuzum yahuuu, adım berkeee, taaa nerelerden geldiiiim!

Dur bi bakiiim, fotoğraf niye koymadın sen sayfanaaa?

-Asılanlar oluyo da!

Üfffff sana kaldılar sanki, tamam geeeç.

Senin adın?

-Ana sayfa sağ üst köşeye bakınız efendim, a aaaaa!!!

Pardon efendim, sayın yazarım kusura bakmayın.

-Önemli diiil, şeref tribünü ne taraftaaaa?

Senin adın?

-Şeyyy, ben yeni üyeyim de.

Eeeeee ?

-Ortamı görecektim, kavga olur ya hep stadyumlar da!

MB toplantılarında kavga görülmemiştir hiç.

Hem o okuduklarınız kavga değildir, onlar tartışmalardır.

Sonu hep barışla sonuçlanır, bir süre sonra bir daha oku görürsün!

Sıradakiiii?

Senin adın?

-Ben okuyucuyum efendim.

-Saygılarımı sunmaya geldim, bir yazarımıza yüreğine sağlık diyeceğim.

Adı ne?

Anons ettireyim.

Senin adın?

-Efendim ben blog dan yeni atıldım da, çok pişmanım, kenardan seyretsem?

Canıııım,yazııııık, dur kaydını yeniden yapayııııım seniiiiin.

Senin adın ne?

-Kuddusi.

Bakiiiim eveeet, aşk evlilik yazarısınız, ama yaşınızı hiç göstermiyorsunuz?

Sanki sayfanızda ki beyanınızdan daha yaşlısınız gibi.

-Şeyy, özel bir nedeni yok aslında, son bir kaç ayda çöktüm.

Senin adın ne?

-Matrix, uyanık ve cambaz!

Tek isim söyleyin beyefendiii!

-Üç üyeliğim var benim, üç koltuk demek yani!

-Ayaklarımı uzatacağım da şööööyle.

O ayaklar artık, koktu beyefendiii!

Tamam geçiniz, matrix bey, diğer üyeliklerinizi sildim.

_Sizler ne dersiniz efendim, böylesi bir buluşma daha farklı olabilir mi?


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..