Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

MB YAZARLARI TÜYAP ÇUKUROVA KİTAP FUARI'NDA BULUŞALIM

MB YAZARLARI TÜYAP ÇUKUROVA KİTAP FUARI'NDA BULUŞALIM
 

4. Çukurova TÜYAP Kitap Fuarı 11/ 16 Ocakj 2011 tarihlerinde Adana'da açılıyor.

Adanalı şair ve yazar dostlara buluşmak ve özlem gidermek için sabırsızlanıyorum. İlk kitabımı çıkarmış olduğum Adana benim için her zaman edebiyat dünyasında önemli yer tutmuştur. 1992-1994 yılları arasında YENİ A Gazetesi'nde köşe yazarlığı yapmıştım. Ülkemizin en saygın gazetelerinden biri olan YENİ ADANA'da yazmak bana hep gurur vermiştir ve anılarımdaki onurlu yerini hep korumuştur. Çünkü Adana'nın fransız işgalinde yayına ara vermemiş, Toros Dağla'rında gizli gizli korkmadan yayına devam etmiş, ülke savunmasına büyük katkılar sağlamış onurlu bir gazetedir.

İlk kitabım olan TARAMAK GÖKYÜZÜNÜ' yü 1992 yılında Adana'da TINI YAYINLARI'ndan çıkarmıştım. Bu kez 7. kitabım BENİ ZAMANSIZ BIRAK'la yeniden Adanalı şiirseverlerin ve dostlarımın arasında olacağım.

Edebiyatçılar Derneği standında fuar boyunca kitaplarımı imzalayacağım. Yine Edebiyatçılar Derneği tarafından düzenlenen Zaman İçinde Şiirler etkinlikte şiirlerimi okuyacağım. Bütün blog yazarı arkadaşlarımı şiir dinletisine davet ediyorum. Beni mutlu edeceklerdir.

Ayrıca diğer blog yazarı arkadaşlarımız da fuarda yer alacaklarsa bilmek isterim. Birbirimize destek vermek için ne gerekiyorsa yapalım.

Adana ve Mersin'de yaşayan MB yazarı dostlarımı da fuarda görmekten büyük mutluluk duyacağım. Bütün MB Yazarları olarak Adana'da buluşmayı diliyorum.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..