Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

MB yazarların tuttuğu takımı belirlemek için oylama devam ediyor.

Burada blog yazarları olarak sayı itibarıyla 4250 kişiyi bulmuşsuz. Çoğumuz yazmıyor. Hatta bıraktık gibi. Yazmanın zor olduğunu görüp herhalde okumaya yönelmişsiz. Özelikle cinsel içerikli yazıları tavan yaparak okunuyor diyebiliriz.

Yılbaşının geldiğini ve değişik bir hava yaratmak istedim geçen gün. Ne yapmışsım. Demişsim ki MB yazarları hangi takımı tutar diye. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=150991 Bunu yaparken hangi takımın daha fazla taraftarı olduğunu MB çerçevesi içersin de okeylemekti. Yani MB yazarları hangi takımı tutar. Belki sağlıklı bir sonuç elde etmem mümkün değil.

Sağlıklı bir sonuç elde edebilmem için sizlerden oyunuzu mutlaka bekliyorum.

Neden bunu yapıyorsun ve gereksiz bir çalışma diyenler oldu. Fikirlerinize saygıyla karşılıyorum. Ama ben burada belli bir sayıya ulaştığımıza inanıyorum. İsterim ki herkes oy göndersin.

Hepimiz bir takım tutar. Hani diyorum ya Milliyet Bloğunun bir kimliği olsun. Bize sorduklarında deriz tuttuğumuz takımı söyleriz. Dediklerin de MB’ta yazarlar hangi takımı tutar. Esasında ben de merak ediyorum. Merakımı giderin lütfen.

Şimdiye kadar birkaç oy geldi. Gelen oylar itibarıyla umduğumu bulamadım. Ama yine de ümitliyim. O kullanmayanlar istedikleri zaman oylarını kullanacaklarına dahi umudumu devam ettirmekteyim. Oy kullanma süresi 31 Aralık 2008’de saat tam 23.59.59’da sona ermektedir. Ondan sonra gelecek oylar geçersizdir. O an için yığılmayı önlemek ve sonucu bir an önce yayına verebilmem için bloglarımı okuduktan hemen sonra oyunuzu kullanmakta fayda vardır.

Bazı arkadaşların yorumları geç gelmesi nedeniyle sonucu 1 Ocak saat 24.00’den sonra kesin olarak açıklayacağım bloğumda okuyacaksınız.

Ben hangi takımımı tutuyorum. Elbette Fenerbahçe’yi. Ben burada şimdi kalkıp blogta Fenerbahçe taraftarı olan herkesi isimleri açıklayarak ve derdim ki araştırmalarım sonucunda bu kadar taraftarıyız diye ortaya çıkabilirdim. Dolayısıyla MB yazarları Fenerbahçeli derdim. O zaman da Galatasaraylılar haklı olarak bizleri niye yazmadın diyebilirler. Bunun için adil bir sonuç olsun istedim. Yapacağınız tek şey tuttuğnuz takımı belirten yorum hanasine yazmanızdır. Gelen yorumların hemen arkasında size mesajla oyunuzun işleme sokulduğunu belirteceğim. Bundan dolayı da bildiğim Fenerbahçeli kardeşlerin de oylarını da bekliyorum. Çünkü gelen yorumlarla vereceğim isim listede bir olacak. Yoksa neden bizim ismimiz yok demesinler.

Ben bir polemiğin yaşanmaması için gelen yorumları oylamadan sonra yayınlamak kaydıyla onaylatma sayfasında beklettiriyorum ve sonucu açıklayacağım sayfa da isimleri de açıklayacağım.

İlginize şimdiden teşekkürler.

Not: Oyu kullananlar bir daha oy kullanamazlar.
 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..