Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

11 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

MB yazarlarından Belgin Uğrayan- İstanbul

MB yazarlarından Belgin Uğrayan- İstanbul
 

BELGİN UĞRAYAN-İSTANBUL (MB) Milliyet Blog yazarı


Sevgili (MB) Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım...!

Tarih=07.Ağustos.2008-Perşembe,
Yer ve mekan = İstanbul - Bakırköy semti - "Capacity" Alış veriş merkezi
Saat = 16.00 - 21.30 (Yaklaşık = 5, 5-Saat)

Sevgili (MB) Milliyet Blog yazarım Sn. Belgin hanım ile takriben, bir yıldır hem blogda, hemde özel e-mail şeklinde yazışarak sanal olarak tanışıyorduk zaten, eksik olmasınlar benim İstanbul'da olduğumu blog yazılarından okuyunca, hemen bir e-mail yollamış bana, bunun üzerine telefonlaşıp, bir gün ve saat üzerinde anlaşıp, yüz yüze görüşebilmek için randevulaştık, yukarıda mekanını belirttiğim yerde.

Sn.Belgin hanım genç bir hanımefendi olup, aşağı yukarı 5-yıldır, İstanbul'da finans sektöründe çalışmaktaymış.

Belgin hanım aslen Eskişehir'li olup, üniversite şehirimiz olan Eskişehir'e hayran bir kişi. Bendeniz gençliğimde futbol müsabakalarına çok düşkün bir seyirci olarak, o zamanın "Es Es EEss, Ki Ki Kİİ, Eski Eski EEss" Eskişehirspor'a
özel bir sempatim vardı. Gerçi Eskişehir'in içinde uzun bir müddet kalmışlığım yok. İşte yol üstünde olduğundan bizler için, daha çok demiryolunu tercih edip trenle giderken, Eskişehir'i görebildiğim kadarını biliyorum sadece.

Sevgili Belgin hanım, çok sempatik, birazcık telaşlı, dolu dolu bir kişiliğe sahip. Blog kritiği yaptık, bazı özel sıkıntılarından dolayıda epeydir blog yazmıyordu. Hatta bana şunu ifade ettiler, Necip bey şayet siz bana blog konusunda manevi destekde bulunmasaydınız, ben çoktan buradan ayrılırdım deyince ben gerçekten hem sevindim, hem üzüldüm. "Estağfurlah şayet benim bu kanuda size bir katkım olduysa, gerçekten çok sevinirim, ancak geçirdiğiniz sıkıntılar nedeni ile de ayrılmayı düşünmenizede çok üzülürüm."diyerek sohbetlerimiz koyu bir muhabbete dönüşüp, konulardan, konulara geçtik yaklaşık 5, 5-saat içinde.

Ben, Belgin hanıma "rüzgar falı", Belgin hanım ise bana "kahve falı" baktı.İkimizinde sonuçları güzel çıktı. Ne demişler "Fala inanma, falsızda kalma" misali oldu bizim bu fal işi. Bu koyu muhabbetlerimize sonradan akşam üzeri Belgin hanımın sevgili kız kardeşi Sn.Yasemin Uğruyan hanımefendide dahil oldu. Yasemin hanımda çok cici bir hanım, kendileri bir şirketin muhasebe müdürüymüş.

Belgin hanımın evinde "Şanslı" adında bir sevimli kedileri varmış.Ancak benim kedigiller ile pek aramın iyi olmadığını beyan edince, gülerek bana kolundaki kedi tırmıklarını gösterdi, tabii bu zamanda ben ona gülmek zorunda kaldım.

Peki Eskişehir'li olduğuna göre, söyle bakalım, Eskişehir'in yiyeceklerinden hangisi meşhurdur.? Örneğin bizim Adana'nın biliyorsun meşhur "Adana Kebabı" deyince, Aaa Necip beyciğim, bizimde "Çiğ Böreğimiz" meşhurdur diye hemence bana sorumun cevabını gülerek vermiş oldu bu vesile ile.

Çok güzel bir öğleden sonra (ikindi vakti) ile akşam karışımı güzel bir sohbet ve ikimizde ilk defa yüz yüze tanışmanın mutluluğu ve memnuniyeti ile sevgili kardeşi Yasemin hanım ile birlikte eksik olmasınlar beni (26) Eskişehir plakalı otomobili ile evimin önüne kadar bırakma incelik ve nezaketini gösterip ve bir dahaki sefere kadar vedalaştık.

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..