Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

MB yeni yüzü hakkında düşündüklerim

MB yeni yüzü hakkında düşündüklerim
 

Yeni site kurulması değil de yürüyen bir sistemin değiştirilmesi olayına daha önce de şahit olmuştum. Engelliler.biz sitesi de önceki haliyle basit ve kullanışlıydı. Site yenilendi ancak eski durumunu özleyen ve arayan çok insan oldu…O sitede sorun daha çok hız ve yazı karakterleri ile ilgiliydi… Hız sorunu sanırım hala var. Yani teknik sorunlardı…  Ve günlerce kapalı kalmıştı geçiş yapabilmek için…

 

Ben Milliyet Blog teknik ekibine teşekkür ederim… Biz üzerinde gezinirken onlar eksiklik ya da fazlalıkları düzeltiyorlar… Biz muhasebeciler kullandığımız paket programlar üzerinde yapılan değişiklik için bile sistemleri epey süre kapalı tutmak zorunda kalabiliriz… Bence çok ustaca halledildi bu işler…

 

Bazı şeyleri teknik olarak düşünmek zorundayız… Eski sistem yenilenirken bundan sonraki hedeflerde sanırım onlarda etken oluyor… Site büyüklüğü, gelişmek istemek, gelişmenin yönü ve hızlılık… Biz yazanlar/okuyanlar olayın bu boyutunu pek düşünmeyiz… Teknik olayları pek bilmem ama iki site aynı anda çalışmaz bunu net bilirim…

 

Alışkanlıklar elbet önemlidir… En başta kullanımı ezbere bilirsin… Yüzde yüz kapasite ile bakarsın olaya… Yeni olana alışıncaya kadar epey bir zaman zorlanır insan… Yeni (sıfır) evden ben bu yüzden tırsarım… Çünkü hemen hemen her şeyini gözden geçirmek, kendine uydurmak zorundasındır… Hatta ona da sen uymak zorunda kalacağın çok şey olacaktır… Eşyalar bile değiştirilebilir… Son bir örnek vereyim; Ayağı rahat ettiren en iyi ayakkabı eski ayakkabındır…

 

Gelelim şu anki site hakkında düşüncelerime; Eskide olup ta yenide olmayan ne var diye baktım önce… Hepsi var… Kullanımı kullanmaya başlayınca da kolaylaşacak… Bundan eminim… Eski site şark odası gibiydi (arada çok severim) şimdiki ise yazlık ev havasında…

Bence belli bir süre vermeliyiz kendimize… Ön yargısız ama… Çok savunmuyorum yeni siteyi… Ancak bana şimdiye kadarki yaşam tecrübem çok hızlı karar vermeden, tam olarak öğrenip sonra karar vermeyi öğretti…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..