Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

MB yöneticilerini kutluyorum

MB yöneticilerini kutluyorum
 

MB yöneticileri bizlere değer verdikçe biz de bu güzel sitede daha güzel yazılar yazacağız.


* Sevgili Milliyet Blog Yöneticileri, editörleri, sizleri tüm kalbimle kutluyorum.
Neden mi?
Hiçbirimize haber vermeden, hepimize faydalı olacak girişiminiz için.

Gerçekten çok güzel bir girişim. Kimin aklına geldiyse, aklınla bin yaşasın!

* Buraya kadar yazdıklarımdan ne demek istediğimi anlayamamış, henüz Milliyet Blog yöneticilerimizin, editörlerimizin bize sağladıkları bu güzelliği fark etmemiş dostlara da açıklayıvereyim; Birkaç saattir, Blog yazılarımızda, resmin altına bir bölüm konmuş, "Yazarın diğer blogları" başlıklı ve çerçeveli bu bölümde son 3 bloğumuz tanıtılıyor. En altında da "Tümü" bölümü var. Oraya tıklayınca da yazarın tüm yazılarına ulaşılıyor.

* Blog Yazarı deyip geçmeyeceğiz arkadaşlar. Bizim varlığımızdan haberdar olanlar çok. Milliyet Gazetesi yetkilileri de bunun farkındalar ve eksik olmasınlar bizleri destekliyorlar.

Kısa zamanda yorum ve cevaplarının da daha süratli ve aynı anda yayına gireceğine inanıyorum.

Dernek çalışmalarımızı, başlangıçta ne kadar çok arkadaşımız desteklerse o kadar faydalı işler yapabiliriz. Destekleyen arkadaşlarımız da bir an önce aidat ödemesi yaparlarsa çalışmalar daha hızlanır. Neticede hepimizin yararına yapılacak çalışmalara destek istiyorum.

BAVER ERGUN ve EROL IŞIK arkadaşlarımızın aidat havaleleri geldi. Yarın da AYNUR AĞIR arkadaşımız elden getirecek. Diğer dostlara duyurulur.

Pazartesi günü tüm dernek defterlerini satın alacağım. Ofisin elektrik faturasını ödeyeceğim bu arada biten ilaçlarımı da alacağım. Şu anda böyle. İlaçsız yaşam bana haram oldu, takadım azalıyor.


* Dün Almanya Münih'ten bir bayan Messengerime kaydoldu ve beni tanımak istediğini belirtti.
Neden mi?
Flört amaçlı filan değil tabii. 2 yıl önce yazdığım Yunus Bülbül ile ilgili bloğumu çok beğenmiş ve bu bloğu yazan kişiyi tanımak istemiş. 2 saate yakın yazıştık, Münih ve Berlin'den çok ortak dostlarımız olduğunu tespit ettik. Bu konuyla ilgili blog yazacağım.

Biz blog yazarlarının bir güzelliği var. Bize ulaşmak isteyen herkes bu imkana sahipler. Milliyet Blog'dan mesaj gönderebilirler, google'dan bizim adresimizi bulabilirler. Ama kitap yazarlarına, gazete köşe yazarlarına ulaşmak ve uzun yazışmalar yapmak kolay değil.

Milliyet Gazetesi ve Doğan Medya'ya bizlere bu çok güzel imkânı sundukları ve sayfalarımıza yeni eklenti yaptıkları için bir kere daha teşekkür ediyorum.

İzmirli ve İzmir'e gelebilecek Blog Yazarları dostlarımızı 12 Nisan 2009 Pazar günkü IV. MB İZMİR SOHBET TOPLANTISI'na bekliyoruz. Konu ile ilgili bloğu bu akşam yazacağım.

Saygılarımla.

Mustafa Mumcu 03 Nisan 2009 / 19:50
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..