Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

MBTG (Milliyet Blog Tinerji Grubu!)

Arkadaşlar, lütfen guruplaşmaktan sakınalım!

Biraz önce yenilerden bir arkadaş beni aradı!

“Ahmet Abi, sen eskilerdensin burada! Sana bir şey danışmak istiyorum! “

Gevşedim hemen!

“Buyur kardeş! Bildiğim bir şeyse hiç çekinmem yardımcı olurum!”

“Biz de bir gurup kurmak istiyoruz burada! Hatta seni de gurubumuzun ombudsmanı görmek istiyoruz Abi!”

Meraklandım tabi!

“İyii! Ne olacak gurubunuzun ismi?”

“Milliyet Blog Tinerji Grubu!”

Telefonda argo konuşmayı sevmiyorum! Yoksa iyi bir argo koşması dizecektim!

Akşam haberlerde, Kütahya’nın Simav ilçesinde bu yönde bir karar alındığını görmüştüm! İlçe sınırları içinde argo konuşuklar yasaklanmış! Tabelalarla uyarılacakmış ilçe halkı!

“Lütfen birbirinize argo atmayınız!” Gibi!

“Baban ne iş yapıyor?” Diye bir soru sorma gereği duydum!

“ Nalbur Abi!”

“İyi de iki çeşit tiner var biliyorsun! Sizinki sentetik mi, yoksa selülozik mi olacak?”

“Sentetik düşünüyoruz!”

“Böyle sentetik işlerle uğraşmayın derim bana sorarsanız!”

“Selülozik mi olsun?”

“Tabi! Hem her tür yağlı boyaya da konur! Sentetik öyle değil!”

“Abi, sen bizim ombudsmanımız ol ya! Arada bir danışırız sana, darda kaldığımız zaman!”

“ Ne beni, ne de kendinizi dara sokun kardeşim!" Dedim kapatırken!

Gene diyorum!

Bırakalım şu gruplaşma işlerini muhterem canı sıkılmış arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..