Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Mecazen yani

Canım ne zaman çok sıkılsa aynanın karşısına geçip uzun uzun kendimi seyrediyorum. İçim açılıyor kız!

***

Kız! hitabını nereye koysan komik mi duruyor ne? Dur çaycıyı arayayım da komiklik yapayım "Tekin Kız! nerede bizim çaylar?" Hiç hoşuna gitmedi ama bak

***

Beni de telefonda kız sanıyorlar sesim ince diye ben de bozuluyorum. "Hanımefendi" dendiği an karşıdan, insan takım taklavatı yoklamak istiyor yoksa benim bilmediğim bir şey mi var?" diye.

***

Herşeye hemen inanmak gibi bir kuruyasıca huyum var.

***

Ne! Bostancı da ufolar sahile inmiş çay mı içiyorlar??? E hadi biz de gidelim lan tanışırız hem!

***

Bir keresinde babası estetik cerrah olan bir arkadaşım, kardeşinin kurutulmuş göbekbağını bana "işte bu da Bülent Ersoy'un pipisi" diyerek yutturmuştu.

***

Yutturmuştu derken mecazen yani. "Hapı yuttuk" dersin de hani aslında yuttuğun hap değildir ya, o manada

***

"Pipisi böyle bir şeydiyse belki de cinsiyet değiştirmekte haklıdır" demiştim.

***

"Kestirmedim, hatırası var" diyen travesti vardı bir karikatürde

***

"Ne olacak kökü bende" denecek bir şey değil ne de olsa. Ben de olsam tutmak isterdim.

***

Tutmak isterdim derken, diğer anlamında yani. Avuçlamak değil de yani bulundurmak gibi

***

Ya o kadar da büyük bir yazarım, sürekli olarak yanlış anlaşımasın diye açıklama yapmak istiyorum.

***

Aman canım çok sıkıldı. Gidip de soyunup aynada kendimi izleyeyim.

***

Allah yaratmış Allah! Şu kaşa göze bak, maaşallah!...
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..