Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '18

 
Kategori
Deneme
 

Mecbur Kalınırsa Deliyle mi (Zır Deli) Kötüyle mi (Mesela Terörist) Yalnız Kalmayı Tercih Edersiniz?

Mecbur Kalınırsa Deliyle mi (Zır Deli) Kötüyle mi (Mesela Terörist) Yalnız Kalmayı Tercih Edersiniz?
 

Böyle bir olay insanın başına gelir mi bilmiyorum ama hayat bu…

Ben çok düşündüm karar veremedim…

İki durum da kötü de hani biri diğerinden daha kötü (ya da daha iyi) olabilir diyorum…

Diyelim bedeni olarak bize gücünün yetmesi diye bir ayrım da yok, ikisi de bizden üstün (kadın ya da çocuk veya karşı koyamayacak birisiyiz diyelim)

Terörist akıllı ama (akıllı olsa terörist olmazdı, akıllı demeyelim de ne yaptığını biliyor) silahı var, bağlı olduğu örgüt acımasız, emir almış

Deli zararlı ve tehlikeli delilerden…

Varsa eğer kurtulma şansı hangisinde daha fazla olur…

Akıllıyı ikna eder deliyi kandırırsın bunu biliyoruz, zaten tek yapabileceğimiz şey bu…

Belki uyutarak kafasına bir şey vurma…

Ellerinden kurtulunca gidebiliyoruz…

Ama bırakmıyorlar, ellerindeyiz, amaçları bizi yok etmek.

Ellerinden kurtulabilir miyiz eğer kurtulabilirsek hangisinin elinden daha kolay kurtuluruz?

Her insanın bir zayıf tarafı vardır sözüne mi sığınırız?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..