Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Mecit Dayımız

Dayımız değildi ben dayı derdim
Bir güzel insandı Mecit dayımız
Çoğunlukla onu hüzünlü gördüm
Gariban biriydi Mecit dayımız.
 
Pantolon cekette yaması vardı
Ne yapsın garibim fakirlik zordu
Helal para olsun yediğim derdi
Gözü tok insandı Mecit dayımız
 
Tezgahıydı onun kazmayla kürek
Cizlavit giyerdi bazende çarık
Olsada hayatı daima buruk
Yürekli insandı Mecit dayımız
 
Arkadaş olmuştu sigara ona
Atmazdı gelmeden tütünü sona
Sabah namazıyla başlardı güne 
Durmaz çalışırdı Mecit dayimiz
 
Bayramda alırdı etin tadını
Unutur olurdu sonra adını
Kutlamasa o gün birde kadını
Bayramı bilmezdi Mecit dayımız
 
Hastayım demezdi vardı yarası
Bulamazdı derse ekmek parası
Aç kalırdı sonra küçük yavrusu
Böyle bir insandı Mecit dayımız
 
Ayrıldı yolumuz gurbete geldim
Gurbette dayıma hep selam saldım
Bir gün geldi acı haberi aldım
Dediler ki ölmüş Mecit dayımız
 
Erol ÇELİK ALİAĞA 03.10.2015
 
 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..