Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
88
 

Meclis içi eğitim

Haber şu: Milletvekilleri yoga ile rahatlayacak! 

Tekrar tekrar okudum, yanlış mı anlıyorum diye! Yooo, basbayağı doğru! Milletin vekili, bildiğin yoga yapacak! 

Yok yok, kesinlikle Meclis TV’den naklen yayınlanmalı bu seanslar! Reytingin kitabını yeni baştan yazmazlarsa ben de Ümit değilim! 

_Rüknettin vekilim, hadi geç kalmayalım, yogocu bekler! 

_Yav Samet vekilim, benim eklemler tutmuyo, o yogeci bizi gene gemici düğümü edecek , gelmem ben! 

_Abim, yogonun amacı o zaten! Önce düğüm olucen, sonra çözülcen! 

_Bırak allasen, geçen gün Hamza vekilim tam çözülürken bir koyverdi, burnumun direği koptu! 

_Amma yaptın sen de! Hamza vekilim ne etsin garip? Meclis lokantasının yemekeleri çok ağır! 

Milletvekillerimizin “yoga” sözcüğünü bile doğru telaffuz edeceklerinden endişeli olduğum, yukarıdaki konuşmadan anlaşılmıştır sanırım.. Bence muhteremler yogaya başlamdan önce, Hızlandırılmış Doğu Felsefesi dersleri ve telaffuz egzesizleri almalılar! Motivasyonu sağlamak içinse; hepsine birer “Çekirge” ünvanı verilmeli ve eğitmen olarak kör ak sakallı dedeler tutulmalı! Ne de olsa , Kung-Fu ve Shogun dizileriyle yoğrulmuş bir nesil var bi ülkede! 

Efendim, durun! Daha bitmedi! Haberin bir de devamı var: 

“İsteyen vekile beden dili eğitimi de geliyor. Vekil, dokunma, vücut duruşu, mimik ve gözlerin kullanımı gibi konularda iletişim tekniklerini öğrenecek. Eğitim içinde dinlemeye önem verilmesi, göz teması kurulması, sorular sorulması gibi taktikler var.” 

_ Ohhaaa yani Ferman vekilim, ohhaa? 

_Ne oldu yav? 

_Daha ne olsun? Pantulunun önünü düzeltiyosun anladık da, bu arada benimle göz teması niye kuruyosun abi? 

_E hoca dedi ya içeride, göz teması mühüm şeymiş! Seni mühümsüyorum manasında yani.. 

_ Sen dersi nerenle dinledin Ferman vekilim allasen? Bi kere pantul önü düzeltme hareketi, komple Beden Dili müfredatında yok, bu bir! Göz teması demek, gözü dikip bakmak demek değil bu iki! Gözünü seveyim, başka tarafa bakarak düzelt pantulunu!!!! 

Bir yandan milletvekili olabilmek için ilköğretim seviyesini yeterli sayacaksınız, diğer yandan Meclis çatısı altında yok Yoga, yok Beden Dili gibi üst düzey eğitimler vermeye çalışacaksınız! Kel başa şimşir tarak lafını duymuşluğunuz var mı?
” Eğitim sadece kitaplar devirmek değil “diyeceğim, klişe kaçacak! Öyle ama! Eğitim seviyesi yükseldikçe, insan evladı yontulur! İstese de istemese de bir kalıba girer! E iyi de sen ilkokul mezunundan milletvekili yaptın! Nasıl olacak bu iş? Ne yani, ilkokul mezunu vekil amcamın önce Meclis İçi Eğitimle diploma seviyesini yükseltmeyi filan mı planlıyorsunuz yoksa? 

_Çok mutluyum, çok! Lise diplamamı aldım hayırlısıyla! 

_Oooo Sebati vekilim, gözün aydın! Meclis Dışarıdan Lise Bitirme Kurslarının en parlak talebesi sen olmuşsun, duydum! 

_He valla, azmettim başardım! 

_ Bravo! Hayırlısıyla Meclis Üniversitesi yasasını da çıkarttık! E sen bu hızla, doktor da olursun artık! 

_ Kısmetse! 

Lütfen beyler, vazgeçin şu Amerikan işi pazarlamacılık numaralarından! Yapmacık duruyor üstümüzde! Bırakın, Meclis dağınık kalsın bari !… 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 22
Toplam yorum
: 17
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 254
Kayıt tarihi
: 19.07.11
 
 

Sessiz , sakin, kendi halinde, ağzı var dili yok, güler yüzlü, tatlı dilli, sevecen, kendisiyel b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster