Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '11

 
Kategori
Seçim
 

Meclise bir iki, kalkiyooo

Meclise bir iki, kalkiyooo
 

Google`dan aldim


Tanju Colak Akp`nin Izmir milletvekili adayi olmus. Yani Akp`nin milletvekilligi teklifini kabul etmis. Izmir halki da Tunju Colak`i milletvekili yapmak icin sabirsizlikla bekliyordu. Bu haber Izmir`lileri cok sevindirecek. 

Izmir`lilerin sabirsizlikla meclise gondermek isdedikleri baska bir unlu isim var. Referandum oncesi degerli gorusu ile tum Turk milletinin karar vermesinde yardimci olan Izmir`li soz yazari ve yorumcu Sezen Aksu. Sezen Aksu`nun milletvekilligi Turkiye`ye icin cok sey kazandiracaktir. Ozellikle degerli gorusleri ile bizlere isik kaynagi olacaktir. Biz sabirsizlikla Sezen Aksu`yu Akp kadrosundan milletvekili olarak gormek istiyoruz. Basbakanin da bizlerle ayni fikirde oldugunu tahmin ediyorum. 

Basbakan kendisini destekleyen kimseyi unutmaz. Secimlerde sarkilariyla Akp`yi destekleyen Adnan Senses`e benzin istasyonu konusunda nasil yardimci oldu ise, Ergenekon davasinda yayinlanmasi yasak olan belgeleri yayinlayarak, tutuklulari suclu gibi gosteren gazeteciler ceza alinca onlari kurtarmak icin yasa cikarmasi gibi. Secimlerde kendini destekleyen valileri onemli gorevlere getirmesi gibi. Ornekleri daha da uzatmak mumkun ama yaziyi sıkıcı hale getirmenin anlami yok.  

Tanju Colak`in milletvekili olarak Turk halkina ne kazandirabilecegini merak ediyorum. Mecliste birikim sahibine degil itaat edecek kisiye ihtiyac var. Ne diyelim hayirli olsun.  

 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...