Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '11

 
Kategori
Siyaset
 

Mecliste "şerefsiz" gerginliği

Mecliste "şerefsiz" gerginliği
 

Meclisin Durumu


Sayın milletvekilleri, temsil ettiğiniz şeyin farkında mısınız? Siz Türkiye Cumhuriyetini temsil ediyorsunuz. Siz Türk halkını temsil ediyorsunuz. Siz beni temsil ediyorsunuz.

Biri çıkıp onlarla teröristse ben de teröristim demiş. Doğru söylemiş. Ben ona bozulmuyorum, ben bu kişileri ciddiye alan ve haklarında yorum yapma gereği duyan diğer parti milletvekillerine bozuluyorum.

Şeref kolay elde edilir bir şey değildir ve şerefli insanlar şerefsizlere şerefsiz demeyecek kadar şerefli olmalılar.

Lütfen ciddiye almayın.

Siz onları ciddiye alırsanız onlar emellerine ulaşacaklar.

 
Toplam blog
: 7
: 559
Kayıt tarihi
: 18.05.10
 
 

Yüksek lisans mezunu, öğretim görevlisi, eğitim ve sosyal hayat alanlarında ilgili... ..