Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Mecnun gez emi- 2

Yine yüreğime çöktü bir sızı,

Acep ne haldedir, dört körpe kuzu,

Can evimden yaktı, gavurun kızı,

Sende benim gibi, Mecnun gez emi.

 

Yavrular burnuma sanki gül kokar,

Neye niyet etsem kör talih çıkar,

Özleyen kalbimi kor ateş yakar,

Sende benim gibi, Mecnun gez emi.

 

Dillerin lal olsun, gözlerin baksın,

Bu sevda ateşi, seni de yaksın,

Yaptıkların bir, bir karşına çıksın,

Sende benim gibi, Mecnun gez emi.

 

Filizlenen hayat, taa dünden soldu,

Çektiğim çileler, bana kar kaldı,

Zalim can evime ateşler saldı,

Sende benim gibi, Mecnun gez emi.

 

Ne yapsam, ne etsem, hal bilmez oldu,

Aka, aka çile testisi doldu,

Anam, hallerime saçların yoldu,

Sende benim gibi, Mecnun gez emi.

 

Yiğit'i hallerden, hallere koydun,

Daha yarı canlı, derimi soydun,

Çoban yıldızıydın, geceden kaydın,

Sende benim gibi, mecnun gez emi.

 

         10.03.2017

          Ekrem Yiğit.

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..