Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Med Cezir

Med Cezir
 

"Bak" dedin
"Burdayım"
Gördüm seni
Bakınmaktan öteye taşıdın gözlerimi
Sevindim...

"Gel" dedin
"Durma orda"
Sana döndüm yüzümü
Adımlarım hızlandı git gide
Yaklaştım...

"Dur" dedin
"Bir tuhafım"
Çektim gözlerimi üzerinden
Bir adım geri attım
Afalladım...

"Gitme" dedin
"Dayanamam seni kaybetmeye"
Yarım bıraktıklarımı tamamlamaya niyetlendim
Çevirdim yine sana yüreğimi
Ümitlendim...

"Kal" dedin
"Ömür boyu arkadaşım kal"
Geri dönemezdim artık
Böyleside güzel dedim
Kabullendim...

"Sev" dedim
"Seni sevdiğim gibi sev sende beni"
Bu med cezirler daha da almasın aklımı
Hepsini haykırdım içimden
Bilmedin...

 
Toplam blog
: 33
: 523
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

11 Haziran 1983 doğumluyum. Sağlıkçı olmama rağmen uzun zamandır edebiyata ilgi duyuyorum. Aklımda b..