Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '14

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir / 47.Bölüm Yaman’ın pişmanlığı Mira’yı geri getirecek mi?

Medcezir / 47.Bölüm Yaman’ın pişmanlığı Mira’yı geri getirecek mi?
 

Ay Yapım’ın fenomen dizisi “Medcezir” Star Tv. Ekranlarında 47.Bölüm ile devam etti. Yaman, Mira’nın hastalığını öğrenmesi ile adeta yıkılmış, yaptıklarından bin pişman olmuştur. Her nedense senaristimiz Ece Yörenç senaryoda tökezlemeye başladı. Dokuz bölümdür dizi sevgilileri Mira ile Yaman küsler. Bırakın öpüşmek, elleri ellerini değmiyor. Dizi kan kaybediyor, reytingler düşüyor.

Bu haftaki reytinglere göre, hem AB’de, hem de Total’de Karagül’ün ardından ikinci sırada yer almıştır.

Geçen bölümde Yaman çokbilmiş ağabeyi Kenan’ın aklına uydu, Mira’dan intikam almak için önce yaklaştı, sonra yıktı geçti. Onun hasta olduğunu duymasıyla kahroldu, bu defa kendi yıkıldı. Aklı hep Mira’da kaldı, yaptıklarının hep pişmanlığını yaşadı.

Takside giderken Mira’nın söyledikleri ve yaptıklarını hatırladı, bir ara iki eliyle başını vurarak, adeta cinnet geçirdi.

Ekran AlıntısıMD47.1A

Mira ile Orkun hastane dönüşü arabada, Yaman’ı şüphelendiren, sinir eden görüntülü konuşmadan bahsederler. Orkun, o konuda kendisini suçlar, ben sebep oldum, yatağı dağınık, seni bornozla görünce kötü düşünü ve dün akşamki olaya bu durum sebep oldu. Mira, Yaman nikahı engel olmak için koştu geldi, ama ben yapamadım, yapmadım, aptal kafam diyerek başını vurur. Orkun, hala düzeltmek için bir şansınız var. Yaman hastalığını öğrenirse deyince, Mira asla öğrenmeyecek, söylemeyeceksin.  Orkun, tamam Yaman’a hiçbir şey söylemeyeceğim.

Mert, Eylül’ün kendisini aramayışını çok sinirlenir. Suzi’ye tembih eder, ben odamdayım kim ararsa yokum, der. Eylül yeni işine dalmış, Mert’in dedesinin hastalığı için de olsa aramamasını çok bozulmuştur. Eylül, defalarca arar, Mert telefonunu açmaz. Uzay, Eylül’e özel ilgi göstermeye devam eder. Sandviçini bile layt yaptırır.

MD47.2

Yaman, Sedef Hanımın istediği koliyi kendisine getirir. O sırada Yaman’ı gören Sude Hanım Yaman’ın üstüne gelerek bir güzel paylar. Sen kim oluyorsun benim kızımın canını yakarsın. Yaman sesini çıkamaz suskun kalır. Sude Hanım, saldırılarını devam eder. Ne kadar kaba ve zalim olduğunu o da anladı sonunda. Yaman, ben hatamın farkındayım Sude Hanım, der. Sude, kızımdan uzak duracaksın. Hoş zaten Mira da senin kim olduğunu biliyor. Dürbünle görürsün onu artık der ve gider. Sedef bu duruma bakar kalır. Kadın çok da haksız değil biliyorsun, der. Yaman, biliyorum.

Ekran AlıntısıMD47.3

Yaman ve Elif bir bale gösterisine giderler. Yaman, gösteri boyunca kendinde değildir, hep Mira ile geçmişteki anıları düşünür ve hatırlar. Elif de Yaman’ın durgunluğu ve dalgınlığını fark eder. Sıkıldıysan çıkalım.

Ekran AlıntısıMD47.4

Mira ise evde spor salonunda aletli jimnastik yapar. Beren Mira’nın yanına gider. Olaylar, olaylar. Annem bu gün Yaman’ın canını okumuş, birinin ona haddini bildirmesi gerekiyordu. Mira, sinirlenir. Herkesin Yaman konusunu kapatması gerekir.

Ekran AlıntısıMD47.5

Kenan Sude Hanım için hazırlanır, kokular sürer. Sude gelir, çok vaktim yok. Sude, Asım Beyin hastalığından bahseder. Asım’ı ilk defa böyle yenilmiş gördüm, kaderine razı. Onun yanında olmam lazım. Bu hassas dönemde hiçbir şekilde hata yapmak istemiyorum. Aralarında tartışırlar.  Sude sen benim en büyük hatamsın der ve çıkar gider.

Ekran AlıntısıMD47.6

Yaman , Elif ve arkadaşları birlikte açık arttırmayı konuşurlar. Yaman’a açık artırmaya ne koyacağı sorulur, Yaman bilmiyorum, der. Konuşmaları gene dinlememiştir. Elif, kalkalım .

Ekran AlıntısıMD47.4

Mira ile Eylül telefonla konuşurlar. Konu gene Yaman ile aralarındaki sorunlardır. Mira, bundan sonra görür o, kısasa kısas. Eylül, uzatma dese de Mira, bundan sonra olacaklardan ben sorumlu değilim artık…

Mert, Eylül’e telefon açıp açmamakta tereddüt eder. Elleri tuşa gelir, gider.

Ekran AlıntısıMD47.9

Yaman ile Elif sokakta yürürken Yaman gene düşünce alemindedir. Elif, dediğin oldu, bu geceden sonra bam başka bir adam oldun. Yaman, kusura bakma senle bir alakası yok. Elif, benimle bir alakası olmadığı çok açık… Zorla güzellik olmuyor. Elif, Yaman’ın yanağından öper, iyi geceler der. O sırada Elif’in eski erkek arkadaşı Yaman’ın çenesine bir yumruk parlatır. Yaman yere düşer, dudağı patlar. Yaman da ona sıkı bir kafa atar. Kavga büyür, araya güvenlik görevlileri girer.

Ekran AlıntısıMD47.10

Mira ile Eylül konuşurken, Eylül yorgunluktan uyur kalır. Üvey annesi Gamze telefonu duyar ve Eylül uyuyakalmış, ben aldım. Mira, pardon der ve telefonu kapatır.

Ekran AlıntısıMD47.11

Mert, Uzay’ların evine gider. Gençler orada kağıt oynuyorlardır. Mert de onlara katılır. Uzay, Eylül evine gitti deyince Mert de oyuna katılır. Oyunda yenilir ve çıkar eve gelir. Doğruca Yaman’ın odasına gider. Kardeşim sana çok ihtiyacım var. Yaman’ın dudağının patlamış görünce ne oldu diye bağırır. Orkun ile birbirinize mi girdiniz diye sorar.

Yaman’ın üstüne gider, onu konuşturmayı başarır. Yaman kimseye söylemeyeceksin diyerek olanları anlatır. Ben aptal gibi kızın canını yakmaya çalışırken o nelerle uğraşıyormuş. Bile bile yaktım canını, en zayıf yerinden vurdum. Mert, iyileştirmek sana düşüyor. Yaman, karşısına çıkacak yüzüm yok. Yaman, onu kendimden bile koruyamadım diyerek hayıflanır.

Ekran AlıntısıMD47.13

Yaman şimdi hayatımda bir de Elif var. Yaman kimsenin kabahatı yok, bütün suç bende… Ben nasıl yaptım bunu diye tekrarlar. Mert, sen onu köpekler gibi seviyordun. O da sonunda bunu anlayacak. Mert, bana bak Yaman Koper, bir çuval inciri nasıl berbat ettiysen kendin toparlayacaksın, başka yolu yok. Yaman, benim amacım Mira ile barışmak değil. Ben sadece kendimi af ettirmek istiyorum. Ben nasıl canını yaktıysam unutturmak istiyorum.  Yaman, şu hastalık meselesini haletmemiz lazım. Mert, ailesine söyleyecek miyiz? Bir yol bulurlar, Mert sesini değiştirerek sanki hastanedeki doktorun asistanı gibi Faruk Beyi arar her şeyi örtülü bir şekilde anlatır. Mert, bombayı Faruk Beyin kucağına koymuştur.

Eylül, eve Mert’e gelir. Suzi Mert evde yok, Yaman ile erkenden çıktılar, galiba Mira’lara gittiler.

Mira saçık arttırma için eski antika eşyalarla uğraşırken, babası Fauk, Mira sen dün hastaneye mi gittin diye sorar. Mira inkar eder, benimle bir iğlisi yok diyerek geçiştirir.

Eylül Mira’ya gelirken kapıda Nadir Bey ve adamının Leyla’yı arabaya bindirirlerken görür, bir tuhaflık hisseder. Mira’nın yanına gelir. Mira açık arttırma için ayarladıklarını gösterir.

Ekran AlıntısıMD47.15

Eylül, haydi kalk okula gidiyoruz, der. Mira, ben gelmek istemez. Ben Yaman’la karşılaşmak istemiyorum. Eylül, böyle sonsuza kadar sürmez. Eylül, bu organizasyonu senden başka kimse kıvıramaz, der ve Mira’yı ikna eder.

Yaman, açık arttırma için gönüllü çalışmak için okula gider. Mert de eşyaları getirir. Yaman çalışmaya başlar. Yaman, Mira beni burada görünce geri kaçar. Mert, çok iş var burada, günlerce adımınızı dışarı atamazsınız. Aranızdaki bütün düğümleri bu odada çözeceksiniz. O sırada Eylül Mert’i arar. Mert Yaman’la biz okuldayız. Eylül, birazdan geliyoruz.

Ekran AlıntısıMD47.16  Ekran AlıntısıMD47.16A

Eylül ile Mira okula gelirler. Okul kapısında Yaman ve Mert ile karşılaşırlar. Mert ile Eylül sarılır, sarmaşırlar. Mira Yaman’a yan gözle bakar, içeri teğet geçer. Eylül ile Mert kafeteryada bir yere oturup konuşurlar.

Ekran AlıntısıMD47.17

Mert gene Eylül’ün yüzüğünü takar. Nişan yüzüğünü takmadığını görünce bozulur. Eylül, onu kıramaz takar. Eylül, Leyla’nın zorla bir yere götürüldüğünü söyler. O sırada masaya Orkun, Mira, Burak ve Gaye gelir. Müzayededen konuşurlar. Orkun müzayedeye koyacağı saatin resmini gösterir, en iyi geliri bu saatin getireceği konusunda iddiaya girerler. Kazanana parayı müzayedeye bağışlamasını karar veririler.

Ekran AlıntısıMD47.18

Eylül Yaman ortalarda yok diye Mira’ya fısıldar. Mira ben geldim ya… Mira, ben çalışmaya gidiyorum diyerek masadan ayrılır. Müzayede hazırlık odasına gider. Yaman’ı tek başına çalışırken görür.

Ekran AlıntısıMD47.19  Ekran AlıntısıMD47.19A

Yaman da başını kaldırır, kapıda Mira’yı görür. Mira, pardon senin burada olduğunu bilmiyordum ben. Yaman, çalışıyorum, der. Mira, senin bu projede olmayacağını sanıyordum. Yaman, neden diye sorar. Yardım yapmak sadece zenginlerin işi mi? Ben de emeğimle katkıda bulunuyorum. Mira, geri dönemez. Eylül’ün kaçmak yok, inadına üstüne, üstüne, gideceksin sözünü hatırlar.

Ekran AlıntısıMD47.20

Mira, iyi tabii çorbada senin de tuzun bulunsun. O da işe koyulur. O sırada Elif, Yaman’ı arıyordur. Mert, o derste, öğleden sonra anca çıkar, der. Elif, Yaman’a mesaj atar, müsaitsen konuşalım.

Mira çalışırken Yaman ile göz göze gelmekten kaçınır. Yaman arada bir göz ucu ile Mira’ya bakar. Mira, yapılacak işin şeklini Yaman’a tarif eder. Ben bunu daha önce yaptım diye ilave eder. Mira, direktif vermemi istemiyorsan… Yaman, hayır bu konu hakkında hiçbir bilgim yok, sen yönlendir beni… Yan yana gelirler, Yaman uslu bir öğrenci gibi, Mira’yı seyreder.

Ekran AlıntısıMD47.21

Mira, Orkun’un bağışladığı saati kastederek, çok kıymetli, Orkun bağışladı, antikaymış. Yaman sakin bir şekilde güzelmiş, der. Yan yana çalışmaya devam ederler.

Ekran AlıntısıMD47.22

Yaman, Mira’nın yanında süt dökmüş kedi gibi, ezik çocuklar gibi durur. Mira’ya yardımcı olur. Onun bir şey taşımsını istemez, hemen elinden alır. Yaman önüne koyar, Mira etiketler. O sırada fonda sen ona aşıksın diye bir parça çalar. Bu çalışma saatlerce sürür. Çıkışta Mira Eylül’e anlatır. Yaman da Mert’e… Yaman, sanki hiçbir şey olmamış gibi normal davrandık. Mira sessiz kaldıkça, ben daha çok ezildim, çok utandım.

Mira Eylül’e, Yaman canımı tahmin ettiğimden beter yakmış. Onu görünce kırgınlığım geçer zannetmiştim. Eylül, her şey düzelecek. Yaman, bir kere olsun gözüme bile bakmadı. Yüzüne bakılacak adam değilim.

O sırada Elif gelir. Yaman, vaktin var mı, konuşmamız lazım. Yaman, aslında benim de seninle konuşmak istediğim bir konu var. Mert, tenhada sakin güzel, güzel, konuşun. Elif, dün gece için özür dilerim. Yaman, o çocuk yakın zamanda beni dağıtan biri var demiştin, o mu?

Ekran AlıntısıMD47.24A

Bahçede Elif ile Yaman konuşur, yürürken Mira ile Eylül de dışarı çıkarlar onları görürler. Eylül, sırf seni gıcık etmek için yapmıyorsa ne olayım. Bu gün yüz vermedin ya… Kışkırtmak için yapıyor. Mira, hiç ilgilenmiyorum.

Elif’in arkadaşı Murat okulun bahçesindedir. Yaman onu görünce ne işi var burada diye ona gider. Murat, bu sefer dövmeye gelmedim. Sorumu sorup, cevabımı alıp gideceğim. Elif saftır, sana inanmış, onun söylediklerini senden duymak istiyorum. Murat, Ciddi olduğun, Elif’e evlenme teklif ettiğin doğru mu? Yaman, Elif ne söylediyse o, der. Murat, duymak istediğini duymuştur ve gider.

Ekran AlıntısıMD47.25

Mira, arabası ile geçerken Yaman’a içi burkularak bakar.

Ekran AlıntısıMD47.26

Evde Sedef ile Selim Bey mutfakta Suzan Hanıma yardımcı olurlar. Dışarıda da Yaman ile Mert ızgaranın başında köfte yaparlar.

Ekran AlıntısıMD47.27  Ekran AlıntısıMD47.27A

O sırada Mira gelir, Selim abiye bu dosyayı Leyla verdi. Koşarak size getirdim. Selim Bey, şimdi yaktım çıranı. Hisseleri maniple ettiğine dair bir belge… Yaman Leyla’yı arar, teşekkür eder. Leyla, arabadadır. Yaman’a zoraki yalan söylemiştir.

Mira’nın yemeğe kalmasını isterler. Mira, kalmaz, benim işim var. Orkun’u aramam lazım. Müzayede koyduğu saatin sertifikasını almam lazım.

Faruk Bey, Mira’nın operasyon geçirdiği hastaneye gider, doktordan detayları öğrenmek ister.

Yaman ve Mert açık arttırma salonunda hazırlıklara başlarlar. Herkes oradadır. Mira, müzayedeye koyduğu antikanın başındadır.  Sedef Hanım,  nereden bulduğunu sorar.

Ekran AlıntısıMD47.29

Sude Hanım ile Nadir Bey bir kenarda şirket işlerini konuşurlar. Nadir Bey Sude’ye gene taktik veriyordur.

MD47.30

Nadir Bey ile Sude hanımın konuşması Yaman’ın dikkatini çeker. Onlara doğru yürür. Sude Yaman’ı görünce bunları konuşacak vaktimiz olacak. Yaman Nadir beye, sizin ne işiniz var burada diye sorar.  Nadir Bey, yardımcı olmaya geldim, paraya ihtiyacınız yok mu? Yaman, yemedim Turunç Nadir… Nadir Bey, turunç Nadir mi? Yaman başını sallar , döner.

Ekran AlıntısıMD47.31

Selim Bey, büroda Nadir Bey ile ilgili şirket dosyalarında araştırma yapıyordur. Selim Bey bir dolabın anahtarının açmadığı fark eder. Sekreter, Sedef Hanım o dolabın anahtarını değiştirtti. Selim Sedef’e arar, ama, konuşamaz. Selim Bey o dolabı teknik servis kanalıyla açtırır. İçerideki karısı Ender Hanım ile ilgili hastaneden gelen kutuyu bulur. İçindeki dosyalarda Ender hanımın hamile raporunu görür. Koltuğuna yığılır kalır. O sırada Sedef arar, onu benden neden sakladın. Sedef, neyi diye sorar. Selim, Ender hamileymiş.

Ekran AlıntısıMD47.32

Faruk Bey, Yaman’ın yanına gider, teşekkür eder. Mira’nın durumunu haber verdiğiniz için. Aramızda kalacağını söyledim. Mira’ya söylemedim merak etme. Aramızda kalacak. Yaman, sağ olun, der. Faruk Bey, asıl ben teşekkür ederim, haber verdiğin için. Yaman, yalnız değil, bütün bunları tek başına savaşmamalı deyince Faruk omzunu okşar. İkiniz hakkında yanıldığım için asıl ben çok üzgünüm. O an Mira onların bu samimi konuşmalarını görür.

Ekran AlıntısıMD47.33

Herkes kendi müzayede parçasının tanıtımını yapar. Orkun’un bir yanlışını Mert düzeltir. Hale, dersini iyi çalışmamışsın, der.

O sırada müzayedenin başlayacağı anonsu yapılır. Mira babasına Yaman ile ne konuşuyordunuz diye sorar. Onu ne kadar takdir ettiğimi söylüyordum. Mira, Allah Allah diyerek güler. Sizinle duygularımız tutmuyor, ben ne zaman sevsem siz sevmiyorsunuz. Faruk, artık Yaman’ı sevmiyor musun? Diye sorar.

Ekran AlıntısıMD47.34

Mira, bundan sonra asla bir araya gelemeyeceğimizi biliyorum. Galiba ikinizin arasındaki her şeyi ben berbat ettim. Mira, nasıl? Sen Amerika’ya gitmeden önce, Yaman’ın senden ayrılmasını, hayatından çıkması için ben rica ettim. Mira, çok şaşırır, ne diye sorar.

Mert, kendisinin yerine Yaman’ın sunumu yapması için yalvarırcasına rica eder. Benim çarpıntım var, der. Yaman’ı ikna eder. O sırada Elif’in eski sevgilisi Murat’ı içeride görür. Mira da kendisine doğru geliyordur.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

O an Elif gelir yaman’ın yanağından öper. Nasıl gidiyor diye sorar. O anı gören Mira Yaman’a yaklaşmaz. Yaman, Mira’nın yanına giderek, Mert ihaleyi bana yıktı. Birlikte sunacağız, der.

Ekran AlıntısıMD47.37

Orkun’un değerli saatini Giray getirir, verir. Mira, az önce babamla konuştum der lafın sonunu getiremez. Orkun’un Allah kahretsin sesi ortalığı çınlatır. Antika saat yerinde yoktur. Yaman ile Mira oraya koşarlar, Orkun saatim çalınmış. Ortalık o sıra karışır. Hale tuvaletten çıkar, Kenan montunu giyer, Nadir Beyin adam panik içinde dışarı çıkar. Elif’in eski sevgilisi Murat da merdivenlerden çıkar.

Ekran AlıntısıMD47.39

Yaman kapıları kapatın diye bağırır. Ve 47.bölüm burada sona erer. Saati çalan kim? Gördüğünüz gibi ortada bir sürü zanlı var. Haftaya bekleyip hep birlikte göreceğiz.

Ekran AlıntısıMD47.SON

Ay Yapım’ın bu süper dizisinde bu bölümde Mira – Yaman kırgınlık nedenleri ortaya çıktı. Bütün düğümler çözüldü, artık Mira-Yaman aşkı nekahat dönemini atlattı, haftaya yavaş yavaş iyileşecek ve eski güzel günler geri gelecek.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller İnternetten, Medcezir Titter sayfasından ve tarafımdan diziden kopyalanmıştır

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..