Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir’ de Çağatay Ulusoy / Serenay Sarıkaya uyumu,

Medcezir’ de Çağatay Ulusoy / Serenay Sarıkaya uyumu,
 

Star TV. olağanüstü bomba dizisi “Medcezir” yarın akşam akranlarımızda seyircisiyle buluşuyor. Dizi gerek yazılı, gerekse görsel basında ve Televizyon kanallarında çok reklam yapıldı. Bu tanıtımlardan edindiğimiz izlenimlere göre bu dizi tutacak. Hatta yeni başlayacak sezon dizilerin en iyisi olduğunu iddia ediyorum.

Ben kendi görüşüm ve okuduğum, duyduğum, gördüklerimi üst üste, yan yana koyuyorum, Çağatay (Yaman) ile Serenay (Mira) arasında çok güzel bir uyum var diyorum. Yan yana duruşları, yüz güzellikleri, tatlı tebessümleri, saç renkleri, tenleri, boyları arasında inanılmaz bir uyum var. Yarın akşam diziyi izledikten sonra sizlerde haklısınız diyeceksiniz. Hatta iddia ediyorum, yılın en iyi dizi çifti seçilecekler. Bazılarınızın içinden güldüklerini hissediyorum. Ama bu sezon sonu geldiğinde çok haklıymışsınız diyeceksiniz. Ayrıca bir benzerlik daha tespit ettim. Her ikisi de çok sakin, mütevazi, hoşgörülü ve kaprissiz kişilikleri var.

Bir kere Serenay Sarıkaya yüz güzeli bir kızımız. Çağatay Ulusoy’ da oldukça yakışıklı, erkek güzeli bir gencimiz. Yan yana geldiklerinde inanılmaz bir uyum olduğunu görüyoruz. Buna bir de oyunculuk performanslarını katarlarsa çok güzel bir iş çıkacak ve yaşayacakları Med Cezir gibi gel-gitli aşklarını şahit olacak izleyici.

Usta senaristlerimiz Ece Yörenç ile Melek Gençoğlu senaryodaki öyküyü çok güzel anlatacaklarını biliyorum. Deneyimli yönetmenimiz Ali Bilgin çok güzel görüntüler yansıtacaktır bizlere.

Oyuncu kadromuz; Çağatay Ulusoy (Yaman), Serenay Sarıkaya (Mira), Barış Falay (Avukat Selim), Mine Tugay (Ender), Can Gürzap (Asım Şekip Kaya), Murat Aygen (Faruk), Hazar Ergüçlü(Eylül) ve Taner Ölmez (Mert) gibi deneyimli bir oyuncu kadrosu var.

O halde yarın akşam (13 Eylül Cuma) saat:20.00 Star TV. ekranlarında buluşmak üzere…

İyi seyirler.

 

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..