Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '14

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir'de Yaman öldürülmedi, Çağatay Ulusoy dizide kalıyor!

Medcezir'de Yaman öldürülmedi, Çağatay Ulusoy dizide kalıyor!
 

Star Tv'nin fenomen dizisi Medcezir'in bu gün 2.Fragmanı yayınlandı. Ve Yaman öldürülmedi, bu demek ki Çağatay Ulusoy Medcezir'de kalıyor, ayrılmıyor.

Son üç haftadır Sina Koloğlu'nun köşesinde yazdığı yazı kaynak gösterilerek, Çağatay Ulusoy Medcezir'den ayrılacak Hazal Kaya ile 'Maral' dizisinde oynayacak diye yazıldı, çizildi. Bir bardak suda fırtınalar kopartıldı. Ben bu habere hiç itibar etmemiştim.

Dün Medcezir'in 54.Bölüm 2.fragmanında Yaman komadan çıktı. Mira; "Hadi bana geri dön, ne olur" diyerek onu komadan söktü, çıkardı. Yaman, Mira'nın elini sıkarak, "Ben ölmedim, ölmüyorum, daha yaşanacak çok güzel günlerimiz var." Der gibiydi. Mira'nın Yaman uyandı haberi herkesi çok sevindirdi.

Ekran AlıntısıMD54.3

Yaman, ağabeyi Kenan ile kardeş gibi oldukları Mert'in kollarında odasından konfetiler arasında çıktı. Bütün Altınkoy kızlı-erkekli gençleri, inanılmaz bir tezahüratla çığlık çığlığa Yaman'a hayata yeniden hoş geldin diyerek tempo tuttu.

Ekran AlıntısıMD54.2

Mira'da ve manevi babası Selim Bey, üstlerine 'YA-MAN'  yazılı, süper men gibi bir tişört giymişlerdi.

Ekran AlıntısıMD54.1

Onların bu hareketi Yaman'a başka bir moral verdi. Yaman; "Bundan sonra aramıza hiç kimse giremeyecek, ne hastalık, ne kıskançlık ömrümüzün sonuna kadar, birbirimizin hayatında olacağız." Dedi.

Ekran AlıntısıMD54.4

İlk fragmanı youtube kanalı üzerinden 24 saatte 300 bin kişi izlemiş, Medcezir bir rekora imza atmıştır. Ağlayanlar, sen ölme Yaman, sen ölürsen ben de ölürüm, lütfen iyileş Mira'ya dön gibi sosyal medyada, Twitter ve Facebook üzerinden yorumlar yayınlanmıştı. Yaman iyileşti ve ölmedi. Sevenlerinin kabusu sona erdi.

Geçen bölüm sonunda Cumartesi günü yazmış olduğum, "Medcezir 53.Bölümde Yaman vuruldu, Çağatay Ulusoy diziden ayrılıyor mu?" başlıklı blog yazım çok büyük ses getirdi. 4 günde 10 binin üzerinde kişi okudu. Hatta bir çok internet siteleri aynen kopyalayarak kendi sitelerinde yayınladılar. Yazıyı dikkatli okuyanlar görmüştür. Ben Yaman ölmeyecek, Medcezir'den ayrılmayacak demiştim. Hala o dedikodular internet sayfalarında Çağatay Ulusoy Medcezir'den ayrılıyor diye yazılıyor. Bu fragmanda gördük ki, Yaman iyileşti, öldürülmedi, Medcezir'de Yaman karakterini canladırmaya devam edecektir. O yazımda kesin bir dille, Çağatay Medcezir'den ayrılmayacak, sevenlerini üzmeyecektir." Demiştim. Şayet Çağatay Ulusoy kendisine yapılan teklifleri kabul etseydi, diziden ayrılacak, öldürülmesini isytiyecekti. Kararlı duruşu ile, olması gerekeni yaptı. Medcezir'den ayrılmadı. Haziran ayına kadar Medcezir devam edecek artık bu kesin. Haziran ayında, sezon finali mi yapar, yoksa bitiş finalini mi yapar bunu Ay Yapım bilir. İyi giderse 2015 Eylül'ünde üçüncü sezonu bile görebiliriz.

Burada sayın senaristimiz Ece Yörenç'e tebrik etmek isterim. Bu kötü esen rüzgarı kendisine çevirdi, Medcezir'in çok güzel reklamını yaptı. Helal olsun. Ben Ece Yörenç'ten bu hafta olmaz ama, öbür hafta 2 Ocak Cuma akşamı 55.Bölümde süper bir yılbaşı bölümü bekliyorum. Mira-Yaman aşkı zirve yapacak.

Medcezir'in 54.Bölümü Cuma akşamı Star Tv ekranlarında olacak.

 

 

 

 

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller Medcezir 54.Bölüm faragmanından kopyalanarak alınmıştır.

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..