Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '15

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir'in reytingleri yere çakıldı!

Medcezir'in reytingleri yere çakıldı!
 

Başrollerini Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya'nın paylaştığı fenomen dizi için bu aralar işler yolunda gitmiyor...

son 2-3 haftadır reytinglerde sert bir düşüş yaşayan dizi bu gidişle daha da düşmeye devam edecek gibi duruyor... Yakında piyasaya sürülecek olan yeni dizilerinde başlamasıyla ortalık iyice kızışacak ve ben Cuma günü saglam bir rakip daha gelirse Medcezir dizisinin yüksek reyting alma şansının çok ama çok azalacağını düşünüyorum...

İşte Medcezir'in son 2 haftadır taban yapan reytingleri:

9 Ocak Cuma reytingleri:

Medcezir Totalde  5.59 ile 5.   AB de ise 6.01 ile 4. olmuştu.

16 Ocak Cuma reytingleri:

Dün akam yayınlanan bölümü ise daha sert bir düşüş yaşayarak belki de dizi bu zamana kadar aldığı en kötü reytingi almış oldu...

Dün akşam Medcezir Totalde 5.41 ile 5. AB de de 5.41 alarak 4. sırada yer alabildi...

Bakalım ilerleyen günlerde dizi bu sert düşüşü durdurabilcek mi yoksa işler daha mı kötüye gidecek hep birlikte bekleyip göreceğiz... Ben şahsen Cuma gününe yeni başlayacak olan dizilerden güçlü bir tanesi dek gelirse medcezi'rin durumunun daha da kötüye gideceğini düşünüyorum....

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..