Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Meddi lazım

Meddi lazım
 

alıntı


Ben sus…

Mavi bir atlasta sönmüş yıldızlar artık gözbebeklerim…

Şimdi selam olsun

Saçlarımın lülesinde ömür törpüleyen o ellere…


Yedi denizin tuzunu eleyip sırtında

Dolduruyor toprağın kursağını

İçmiş gibi darı suyu

Balıkcana kıpır kıpır

Her damlası Osmanlı akçe…


Olsa şimdi çay…

Olsa şimdi çaydan…

Olsa şimdi çaydanlık…

Kalsam sus…

Kalsam susam…

Kalsam susamlı simit tadında…


Uğulduyor gök kulağımda

Ezeli korkusu yalnızlığın…

Kandıracaksa beni şimdi

Develi tellalı bir beşik kandırır ancak…

Koyar dantelli patiskaya bebek yüzümü

Üleşip uykuyu elmalarla

Bir bana

Biri sana

Biri anlatana…

Açarım ardına dek rüyalarımı

Havalanır rüzgarına hüzün perde perde…


Bir soluk duman şimdi

Belki değil…

Belki küflerinden sıyrılmış mantar tenhalığım…

Çiçeksiz

Koyu bahçelerde açan

Zehirli sırnaşıklığım…


Ay yarım..

Gecenin koynunda marazlı kuş sancıları.

Şeddeli bir humma bekler beni tek

Nöbet nöbet…


Dilimde meddi lazımlı bir of

Kıraati çok ağır…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..