Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Medet ya Canan!

Medet ya Canan!
 

Tamam paylaşalım paylaşalım da;
Ben daha önceden tanımadığım, sadece sosyal medyadan arkadaş olup pek çok fotoğrafını gördüğüm insanla bile gerçek hayatta burun buruna gelince kendisini tanıyamayabiliyorum, kaldı ki küçük bir vesikalıktaki bu suratları aklımda tutacağım, oradan da canlı bombaları tanıyacağım...
Hem niye ben tanıyacağım?
Niye ben sokaklarda acaba bu canlı bomba mı diye insanların yüzüne dik dik bakacağım?
Profesyonel eğitim almış polisler bile şüpheli bir şahsı etkisiz hale getirecekleri yerde, hatta canlı bomba olduğunu bile bile adamın üzerine gitmediler mi? Adam da kendisiyle birlikte hepsinin canını almadı mı?
Profesyonel bunu yaparsa ben ne yapayım?
Benden niye medet umuyorsun?
Ha, görürsem kendime saklamam söylerim.
Hatta gidip üzerine pimini kendi ellerimle çekerim.
Hem şehit de olmuş olurum bir güzel...
Size de iş bırakmam ne güzel...

 
Toplam blog
: 336
: 333
Kayıt tarihi
: 22.03.16
 
 

Bursa / Karacabey Lisesi / 1979 ..