Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Medical Park Hastahaneleri

Medical Park Hastahaneleri
 

Bir zamanlar Fatih'te bir Sultan Hastahanesi vardı. Recep Tayyip Erdoğan'ın Belediye Başkanlığı döneminden itibaren bir değişim sürecine girdi. İsimleri değişti MEDICAL PARK oldu. Belediye Meclis Üyesi, Özel Hastahaneler Birliği Başkanı ve bir bakanın sağlık danışmanlığını yapan hastahane ortağı'nın iyi insan ilişkileri sayesinde Özel Hastahaneler yasası çıktı ve SGK'lı hastalar artık özel hastahanelere gitmeye başladı. Daha sonra hastahane, tesadüfe bakınız ki Siirtli iş adamı Ethem Sancak'ın sahibi olduğu Hedef Grubu ile evlilik yaptı. Ve ne olduysa ondan sonra oldu..Allah yürü ya kulum dedi..

Kadir Topbaş'ın eşi Özleyiş Topbaş liseye kadar çocukluk arkadaşımdı. Aynı sıraları paylaşmıştık. Eşi Belediye Başkanı olduktan sonra asla ve asla kendimi ortaya çıkartmadım. El etek öpmek, biat etmek ilkesizlik benim gözümde. Tesadüfe bakınız ki bir dostumu ziyaretim esnasında Özleyiş ile Medical Park Fatih'te karşılaştık. Ortopedi'ye gelmişti. Gözgöze geldik selamlaştık. İkimizde gülümsedik. Yıllar öncesine dayanan aşinalık içsel bir dürtüyle dışa vurdu o an. Sadece tokalaştı... Florya'da ki evine davet etti.(!) Teşekkür ettim. Sonradan duydum ki annesi de oraya gidiyor diğer büyüklerimiz de (!)...

Sonra bu hastahane grubu Andolu'da ve İstanbul'da zincirler oluşturmaya başladı.

Her gün işe giderken E-5 üzerinde ki MEDICAL PARK Bahçelievler Hastahanesi ve METROPORT 'un önünden geçiyorum. Dikkati mi çekti etrafında ki en yüksek binanın kat sayısı 5 iken bu insanlar bu çok katlı hastahaneyi buraya nasıl yapmışlar. İmar iznini kim vermiş acaba? Yanında ki Kadir Has Alışveriş Merkezi o denli cüce kalmış ki; yazık dedim kendi kendime koskoca (nur içinde yatsın) Kadir Has parası yetmemiş ki bu kadarla kalıvermiş...

Bir şey daha takıldı aklıma bu hastahane ve yanındaki Alış veriş Merkezi acaba kimlere ait !!!!!!!!

İyi ilişkilerin insanlara bir sürü artısı oluyor anladığım kadarıyla. En azından denetleme'ye tabii tutulmuyorsunuz. Ne Maliye ne Sağlık Bakanlığı ne Belediye..

Hastahane ve okullardaki çığ gibi büyümeden ben ürkmeye başladım... Bir gün üzerimize yıkılacaklar ve biz altında kalacağız gibi geliyor...

Sağlıkla ve Mutlu kalın.

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..