Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Eğitim
 

Medya mı, zeka mı?

Medya mı, zeka mı?
 

medya mı? zeka mı?


Böyle bir soruya çoğumuz içgüdüsel olarak zeka diye cevap veririz. Tabi doğrusu da bu olmalı çünkü zeki olmayan insan ne yapabilir ki diye düşünürüz. Ama geçenlerde televizyonda yayınlanan bir yarışma gösterdi ki zeki olmak beynini ileri seviyede kullanmak maalesef ülkemizde yetenek sayılmamaktadır. Orada beynini mükemmel kullanan bir insan medyatik bir yapıya sahip değil diye elenirken müzik ritminle iki hareket yapan insanlar uçuk rakamlarla para kazandı.

Ben bir öğrenciyim bu anlattıklarımda ülkemizin gerçeği o zaman ben ilerisi için eğitim almak istiyorum. Bunun içinde okula gidiyorum. Yani ben üzerime düşeni yapıyorum. Sayın büyüklerimizde üzerlerine düşeni yapsınlar. Madem ülkemin gerçekleri böyle milli eğitim bakanımızda bu konuya bir el atsın da bizlere ülke gerçeklerine uygun bir ders müfredatı hazırlasın mesela okulların ders programlarına 8 saat müzikli dans dersi eklensin, 6 saat medyatik olma dersi konulsun ahhh unutmadan sayın Hülya Avşar hanım da en azından milli eğitim müsteşarı olsun. Madem gelecek medyatik olmakta madem gelecek nesil ya topçu ya popçu olacak sözü gerçekleşmekte benim de bunları sayın büyüklerimden istemek en doğal hakkım. İlgililere arz olunur.

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..