Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Meğer ‘Korku İmparatorluğu’ gerçekmiş!

Meğer ‘Korku İmparatorluğu’ gerçekmiş!
 

Yazar Hidayet Şefkatli Tuksal, işten atıldı. haberaktif.com'dan...


Yandaşları korkutuyormuş…

“Korku” telefona bi sarılıyor…

Bunların dilleri tutuluyor!

x   x   x

Ortada gözüken yanala…

Zırrrr…

“Buyurun, efendim!”

“Yav, şu aday var ya!”

“Evet efendim”

“Yahu onu ne televizyona çıkartıp, gazeteye haber yapıyorsunuz?”

“Haklısınız efendim”!

“Haklısın diyorsun, gereğini yapmıyorsun”

“Gereğini yapacağım, efendim!”

“Ne yapacaksın?”

“Kendi kendime gereğini yapacağım, efendim!”

“Yahu sizin kanalda Bahçeli’nin sözleri de banttan geçip geçip duruyor!”

“Hemen kaldırıyorum, efendim!”

X   x   x

Baştan beri yanal olana…

Zırrrr…

“Yahu bu başörtülü yazar bize küfretsin diye mi orada yazdırıyoruz?”

“Haklısınız efendim!”

“Hem haklısın diyorsun, hem onu burada tutuyorsun!”

“Uygun bişekilde ilgileneceğim, efendim!”

“Onu derhal işten atın!”

“Hemen, efendim!”

x   x   x

Allah’ın hikmetini, büyüklüğünü görüyor musunuz?

Muhalif siyasetçiler, yazar-çizerler, “Memleketi ‘korku imparatorluğu’na çeviriyorsunuz” deyince, yanal kanal ve yazarlar karşı çıkıyorlardı…

Nitekim haklı çıktılar!

“Korku imparatorluğu” muhalefet için geçerli değilmiş!

Nitekim kimse korkmadı…

Ergenekon, Balyoz, Poyrazköy, Askerî Casusluk… Vs. Vs… Neler neler dediler…

Zindanlar icat ettiler…

Kimseyi korkutamadılar…

Meğer korkanlar, ödleri patlayanlar; “Korkmayın”, “Korku imparatorluğu falan söz konusu değildir” diyenlermiş.

Meğer “yok böyle bişey”  diyenler korkudan tit tir titrerlermiş!

Kaderin cilvesi!

19 Mart 2014, 10:25

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..